Zoekresultaten
1 - 10 van de 36100 resultaten voor: administratie fiscus belastingen loonheffingen aangifte afdracht en betaling
... in één keer afkopen. Maar dan moet de bv daarvan wel aangifte doen voor de loonheffingen en die belasting afdragen. Anders komt het de onderneming op een ...
... in één keer afkopen. Maar dan moet de bv daarvan wel aangifte doen voor de loonheffingen en die belasting afdragen. Anders komt het de onderneming op een ...
... mag u de afdrachtvermindering toepassen in uw aangifte loonheffingen. Dit mag alleen in de aangiftetijdvakken die eindigen in de ... betrekking heeft, dient u dus geen correctie in. S&O-administratie uren voortgang Vanaf de start van een project ...
... aan werknemers moeten uiteraard ook terugkomen in de aangifte loonheffingen van uw organisatie. Als slechts een deel ervan belast loon vormt, ...
... van de gegevens moet u deze controleren en vastleggen in uw administratie. Het aanleveren van de gegevens vormvrij ... het model ‘Opgaaf gegevens voor de loonheffingen’ van de fiscus, dat is te downloaden van de website belastingdienst.nl. ...
... en de inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet (loonheffingen) over het brutoloon van alle werknemers. Om de digitale aangifte ... voorbij is. Een aanvullende aangifte verzenden aan de fiscus, ook dit kan alleen als de aangiftermijn nog niet voorbij is. Een ...
U moet het bedrag aan verschuldigde loonheffingen uit uw aangifte loonheffingen tijdig betalen. U kunt die betaling digitaal doen (soms ... voorwaarden worden verrekend met een loonaangifte. U moet de fiscus vragen om dit te doen via het formulier ‘Verzoek loonheffingen ...
... hiervoor dan een boete van minimaal € 61, terwijl de fiscus hier eerder geen sanctie voor oplegde. Ook riskeert u nu een boete als u ... u boetes op te leggen voor een te late aangifte of als u belastingen te laat afdraagt, stimuleert de fiscus u om dit vooral op tijd te ...
Elke stichting en vereniging moet goed bijhouden wat de organisatie nu precies ontvangt aan ... uitgeeft en waaraan. Dit is ook belangrijk voor de eventuele belastingen (zie hoofdstuk 8). Uw organisatie streeft immers een ... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ...
... controle Dit houdt in dat u op een zodanige wijze een administratie moet voeren dat daaruit eenvoudig de relevante informatie kan ... uitvoeren. bewaren Uw verplichtingen naar de fiscus toe gaan ver. De fiscus wil namelijk niet alleen een overzicht van de ...
- 1 van 3610
- ››