Zoekresultaten
1 - 10 van de 9691 resultaten voor: administratie fiscus belastingen loonheffingen afdrachtverminderingen
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... De inspecteur zal in de systemen van de fiscus te rade gaan wat er over uw onderneming is vastgelegd. Daarbij zal hij ...
... ondernemend Nederland (RVO) nodig. Verder geldt dat u een administratie van het S&O-werk moet bijhouden. En u moet een urenadministratie ... beschikbaar hebben voor controle door RVO. U moet de administratie van het S&O-werk beschikbaar hebben voor een controle door RVO ...
... eindheffing afdragen dan u aangeeft: bij de twee afdrachtverminderingen. De eventuele afdrachtvermindering waarop u recht heeft, kunt u zelf toepassen in de aangifte loonheffingen. Als aan de voorwaarden wordt voldaan, heeft u hiervoor geen ...
... uitgeeft en waaraan. Dit is ook belangrijk voor de eventuele belastingen (zie hoofdstuk 8). Uw organisatie streeft immers een ... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... om zorg te dragen voor een goede financiële administratie. Ook moet het bestuur zorgen voor het opstellen van de ...
... Deze uitspraak is voor u belangrijk als u hierover met de fiscus van mening verschilt. Per 1 januari 2014 is de afdrachtvermindering ... aan studenten. Ondanks deze nieuwe regeling controleert de fiscus nog steeds streng of u de oude regeling goed heeft toegepast. De fiscus ...
... controle Dit houdt in dat u op een zodanige wijze een administratie moet voeren dat daaruit eenvoudig de relevante informatie kan ... uitvoeren. bewaren Uw verplichtingen naar de fiscus toe gaan ver. De fiscus wil namelijk niet alleen een overzicht van de ...
... zo’n controle mogelijk te maken, bent u verplicht om een administratie te voeren. niet eenduidig Dit moet zodanig gebeuren ... bewaren. Deze verplichting is opgenomen om de fiscus in staat te stellen om controles uit te voeren. U moet uw administratie ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het ... van de onderaannemer of uitlener die in gebreke blijft qua loonheffingen. Maar de fiscus kan hierbij ook de administratie van uw onderneming gebruiken, als u de ...
... bij toepassen van afdrachtvermindering onderwijs De fiscus controleert of de verplichte documenten aanwezig zijn in uw administratie en of deze documenten aan de eisen voldoen. Het gaat dan ... naheffingsaanslag en soms zelfs een boete. Zorg dus dat uw administratie op orde is. Controle van afdrachtvermindering gaat door ...
... werden aangekondigd, staan inmiddels in de Nieuwsbrief Loonheffingen 2017 van de Belastingdienst. Wat verandert er per 2017? Op ... Kamer zijn afgehamerd en zijn opgenomen in de Nieuwsbrief Loonheffingen 2017 (pdf) van de Belastingdienst. De maatregelen brengen geen ...
- 1 van 970
- ››