Zoekresultaten
1 - 10 van de 36158 resultaten voor: administratie fiscus investeringen en afschrijvingen 2 kopen of leasen 35 lease en btw
... keuze het voordeligst is, hangt helemaal af van de situatie en de wensen binnen uw organisatie. Leasen is over het algemeen wat duurder dan ... Brandstofverbruik tankpassen Ook de administratie van het brandstofverbruik komt in uw eigen beheer als uw ...
... vaste maandelijkse leasetermijnen; balans tussen lasten en inkomsten uit bedrijfsmiddel; behoud van werkkapitaal en buffer; ... dan mag u die kosten niet ook nog eens apart opvoeren in uw administratie. De BTW die de leasemaatschappij in rekening brengt, kunt ...
... of leasen. De keuze heeft gevolgen voor het eigenaarschap en de kosten. Wat zijn nu precies de verschillen? Als werknemers voor het ... te staan. De gebruikskosten van de auto, zoals schade en afschrijvingen, kan de werkgever van de fiscale winst aftrekken. Geen ...
... of leasen. De keuze heeft gevolgen voor het eigenaarschap en de kosten. Wat zijn nu precies de verschillen? Als werknemers voor het ... te staan. De gebruikskosten van de auto, zoals schade en afschrijvingen, kan de werkgever van de fiscale winst aftrekken. Geen ...
... kan uw onderneming twee wegen inslaan: koop of lease. Kopen gaat ten koste van het ondernemingskapitaal. Leasen is een vorm van ... bij deze keuze vindt u een vergelijking tussen kopen en leasen op rendement.nl/salarisdossier. Bij een leaseauto worden er ... gaat het eigendom volledig over naar uw onderneming. 1.2 Eigen wagenpark of leasen ...
... zijn zaken die u een aantal jaren in uw onderneming gebruikt en nodig heeft om uw producten te kunnen maken of uw diensten te kunnen ... Ook als u een pand binnen het concern verhuurt, beschouwt de fiscus dit als ‘eigen gebruik’. stappenplan afschrijving De ...
De twee meest gebruikte en bekende varianten van leaseovereenkomsten zijn operational lease en ... afschrijven), de juridisch eigenaar kan het object verkopen of aan een ander leasen. Op juridisch eigenaar zijn moet je wel zitten te wachten Het ...
... de € 450 aan zaken die langer dan één jaar meegaan zijn investeringen. De minimale afschrijvingstermijn is 60 maanden. Economische ... is voor uw onderneming. De wetgever is daarvan afgeweken en heeft maximale jaarlijkse afschrijvingspercentages opgenomen in de wet: ...
Ondanks goed onderhoud en periodiek reinigen komt er een moment dat een apparaat af is geschreven. Of u besluit de apparatuur te vervangen om de hoeveelheid fijnstof en tonerstof ... zes weken bezwaar maken tegen de opgelegde aanslag. 7.2.1 Afvalverwerkingsbedrijf Wilt of kunt u het bedrijfsafval niet door de ...
... De Belastingdienst onderscheidt (zakelijke) kosten en investeringen. De eerste vraag om te beantwoorden of u een uitgave die u doet ... Bij bedrijfsmiddelen is de langere levensduur door de fiscus vertaald naar een afschrijvingstermijn. In principe geldt dat u alle ...
- 1 van 3616
- ››