U bent hier

3.9 Communicatie en training

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: juni 2021

Goede communicatie en training zijn essentieel om het bcp in uw onderneming goed te laten werken.

3.9.1 Communicatie en training voor de crisis

communiceren

Uw onderneming moet de opgestelde plannen, scenario’s en draaiboeken formaliseren en communiceren naar de werknemers. Zorg er daarnaast voor dat uw onderneming regelmatig trainingen geeft en verschillende scenario’s belicht. Maak trainingen interactief, zodat werknemers meemaken en wennen aan wat er tijdens een crisis kan gebeuren.

3.9.2 Communicatie tijdens de crisis

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in