Zoekresultaten
1 - 10 van de 4751 resultaten voor: office management support digitaal archiveren 3 methoden archiveren
... Moderne beheersystemen zijn bijna per definitie digitaal. Meestal kunt u ze gebruiken via een web- of een desktoptoepassing. Zo ... PDF of XML en deze vervolgens apart te beheren. Records Management beheren metadata Een Records Managementsysteem ...
... zult u ook aan bepaalde eisen moeten voldoen bij het archiveren van verzonden en ontvangen facturen. 5.2.1 Facturen ... Een elektronische factuur drukt u dus niet af, maar slaat u digitaal op. ReproducerenHEADER_BREAK oorspronkelijke vorm ...
... drie bekende methoden, namelijk: PRINCE2; Project Management Body of Knowledge (PMBok); IPMA. Procedures en ... is namelijk de aanwezigheid van een ‘project support office’. Dit betekent dat de projectmanager zich moet laten ondersteunen door ...
toekomst mythes Archiveren is het creëren, onderhouden en bewaren van informatie op zo’n ... dat u het in de gaten heeft de wet overtreden (zie paragraaf 3.3). 1.1.1 Archiveren versus alles bewaren relevant ... aard. 1.1.2 Archiveren versus alles opruimen digitaal archief Archiveren is niet hetzelfde als een opruimsessie. ...
... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ... welke werknemers toegang hebben tot welke gegevens. 8.1.3 Minder menselijke fouten uit handen geven Door te kiezen voor ...
... voorbeelden zijn socialmediaprofielen, e-mailapplicaties, MS Office-toepassingen en afbeeldingen op computers. De inhoud van ... ze compleet zijn. Zo is het bijvoorbeeld zinloos om een digitaal gescande factuur te archiveren waarvan een pagina mist. Leesbaar: ...
... Nu denkt u misschien: allemaal leuk en aardig, dat archiveren, maar wat levert het mij op? Het antwoord op die vraag is tweeledig. ... uitzonderingen op deze hoofdcategorieën (zie hoofdstuk 3). Op rendement.nl/salarisdossier vindt u een overzicht van ...
strategie Hoewel het automatisch archiveren veel voordelen kent, zijn er enkele nadelen die u niet uit het oog ... 8.2.1 Tijdsinspanning Als u start met automatisch archiveren, moet u genoeg tijd vrijmaken om een duidelijke ... handelingen nog wel met de hand moeten uitvoeren. 8.2.3 Problematiek van de cloud calamiteit Ook met automatisch ...
... hun gebruikersvoorwaarden! 7.7.2 Nadelen van archiveren in de cloud Voor archiveren gelden echter andere eisen waar in ... voldoet u niet meer aan de privacywetgeving (zie paragraaf 3.1.3). Beveiliging Naast vertrouwelijkheid is het vaak onduidelijk of ...
... Wanneer u besluit de informatie op een bepaalde manier te archiveren, is het nodig om te weten met welk doel de medewerkers ... zet u bedrijfsinformatie in als bewijsmateriaal. 1.1.3 Verantwoording evalueren U kunt bedrijfsinformatie ook gebruiken ...
- 1 van 476
- ››