Zoekresultaten
1 - 10 van de 36022 resultaten voor: office management support digitaal archiveren 5 e mail archiveren 51 wetten en regels
... zult u ook aan bepaalde eisen moeten voldoen bij het archiveren van verzonden en ontvangen facturen. 5.2.1 Facturen ... Een elektronische factuur drukt u dus niet af, maar slaat u digitaal op. ReproducerenHEADER_BREAK oorspronkelijke vorm ...
... Moderne beheersystemen zijn bijna per definitie digitaal. Meestal kunt u ze gebruiken via een web- of een desktoptoepassing. Zo ... PDF of XML en deze vervolgens apart te beheren. Records Management beheren metadata Een Records Managementsysteem ...
... voorbeelden zijn socialmediaprofielen, e-mailapplicaties, MS Office-toepassingen en afbeeldingen op computers. De inhoud van ... ze compleet zijn. Zo is het bijvoorbeeld zinloos om een digitaal gescande factuur te archiveren waarvan een pagina mist. Leesbaar: ...
... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ... vaak op vele plekken opgeslagen (zie paragraaf 2.5 en 5.4). Het terughalen van gegevens wordt door automatisch archiveren iets ...
toekomst mythes Archiveren is het creëren, onderhouden en bewaren van informatie op zo’n manier dat deze nu en in de toekomst voor ... aard. 1.1.2 Archiveren versus alles opruimen digitaal archief Archiveren is niet hetzelfde als een opruimsessie. ...
strategie Hoewel het automatisch archiveren veel voordelen kent, zijn er enkele nadelen die u niet uit het oog ... te zetten. Hierin bepaalt u wat u wilt dat de software doet en hoe u en uw collega’s dit moeten en mogen gebruiken. 8.2.2 ... gebruik van automatische classificatie, dan moeten deze regels wel handmatig worden aangepast door bijvoorbeeld een verandering in de ...
onderhouden Nu denkt u misschien: allemaal leuk en aardig, dat archiveren, maar wat levert het mij op? Het antwoord op die vraag is tweeledig. ...
... maakt het makkelijker om aan die regel te voldoen. 5.1.1 Overeenkomst via e-mail juridische status Een e-mail heeft ... De juridische status van e-mail maakt het goed bewaren en archiveren ervan pure noodzaak. Zakelijke communicatie verloopt namelijk niet ...
... Wanneer u besluit de informatie op een bepaalde manier te archiveren, is het nodig om te weten met welk doel de medewerkers ... Archiveren van documenten maakt een organisatie transparant en inzichtelijk. Door bepaalde bedrijfsprocessen vast te leggen en te ...
... u gebruikmaken van iCloud. Bij een gratis account krijgt u 5 GB opslagruimte. Microsoft OneDrive. OneDrive krijgt u gratis bij een ... hun gebruikersvoorwaarden! 7.7.2 Nadelen van archiveren in de cloud Voor archiveren gelden echter andere eisen waar in ...
- 1 van 3603
- ››