Zoekresultaten
1 - 10 van de 35751 resultaten voor: office management support handboek secretariaat 11 kleine kas en declaraties 111 kosten en uitgaven
... per maand aanhouden, en moet u uiteraard vastleggen in het handboek secretariaat. Ook het maximumbedrag dat aan contant geld aanwezig mag zijn in ...
... wit Eén van de eerste zaken die u moet opnemen in het handboek secretariaat is uw declaratieprotocol. Dit is een bundeling afspraken over ...
... het bijeenroepen van de vergaderingen, het opstellen en verspreiden van de verslagen van de vergaderingen en het schrijven van ... buiten de raad fulltime baan kosten U mag in uw reglement ook opnemen dat iemand van buiten uw raad secretaris mag zijn. Zowel kleine als grote ondernemingsraden kunnen daar baat bij hebben. Kleine ...
procedures In een handboek secretariaat legt u alle procedures van uw organisatie vast, zodat alle ... kantoorartikelen en drukwerk, archiveren, bijhouden van de kleine kas, het beheer van pasjes en sleutels en het bijhouden van agenda’s. ...
... die u doet voor uw onderneming aftrekbaar als zakelijke kosten. De wetgever heeft hierop echter allerlei uitzonderingen vastgelegd in de artikelen 3.14 tot en met 3.17 van de Wet IB 2001. Zo zijn bijvoorbeeld kosten die samenhangen met ...
... en protocollen op een duidelijke manier weergeeft in uw handboek secretariaat, geeft u bovendien het signaal af dat u de zaak onder controle ...
praktische zaken vraagbaak Een goed lopend secretariaat heeft een centrale rol in de organisatie en zorgt dat de meest ... afspraken over te maken. Deze kunt u ook vastleggen in het handboek. Vergeet ook niet het secretariaat op te nemen in het organogram van ...
rekening houden Kosten en uitgaven zijn niet hetzelfde en het is voor u belangrijk ook hiermee bij de ...
... Taylor is een grondlegger van het denken over modern management en leiderschap. Hij deed onderzoek naar de snelste en beste manier ... nadenken. Hij paste zijn methode van het opdelen van werk in kleine taakjes ook toe bij het leidinggeven. Voor elke leidinggevende taak ...
Kosten zijn uitgaven die toegerekend worden aan perioden. Bij aanschaffingen die meerdere perioden meegaan en die een grotere waarde vertegenwoordigen, is het beter om die uitgaven toe ...
- 1 van 3576
- ››