Zoekresultaten
1 - 10 van de 5033 resultaten voor: office management support handboek secretariaat 5 inrichting 52 papieren archief
... kunt u op verschillende manieren organiseren. Voor het handboek secretariaat is het belangrijk om hierin goed te beschrijven welke methode van ...
... een dossier. Ook een digitaal dossier behoeft uitleg in het handboek. Noteer naast een handleiding ook de afspraken over beheer en ... digitaal archiveren: ingescande papieren documenten, Office-documenten, rekenschema’s, presentaties, foto’s, tekeningen, ...
digitaal Iedere OR heeft een OR-archief en dat is meestal digitaal. Als er nog een papieren archief is, is dat vaak alleen voor enkele officiële documenten. Het ...
procedures In een handboek secretariaat legt u alle procedures van uw organisatie vast, zodat alle ... van agenda’s. taken Ook kunt u in het handboek opnemen wie welke taken uitvoert, de bijbehorende contactgegevens, en ...
... zijn aan de onderdelen, zoals personeelsbeleid, facility management en het langetermijnbeleid. In de afbeelding ziet u welke ... om te vergaderen en te besluiten over onderwerpen. Het secretariaat van de OR. bevoegdheden Controleer ook of de ...
praktische zaken vraagbaak Een goed lopend secretariaat heeft een centrale rol in de organisatie en zorgt dat de meest ... afspraken over te maken. Deze kunt u ook vastleggen in het handboek. Vergeet ook niet het secretariaat op te nemen in het organogram van ...
Vanaf volgend jaar krijgt u niet automatisch meer een Handboek loonheffingen toegestuurd. Dit omdat de Belastingdienst die informatie ... loonheffingen. Als u toch een gedrukt exemplaar van het Handboek wilt ontvangen, kunt u dit tot 15 januari 2010 aanvragen op de site ... en vanaf februari online bekijken. Papieren handboek moet u aanvragen ...
... de uitvoering van de leersituaties. Uw voorstel voor inrichting van de adviesprocedure. invloed Menig OR ... ziet u snel wat uw invloed is op het verandertraject. 5.3 Uw advies op papier ...
richtlijnen Wilt u uw papieren archief in goede conditie houden en op correcte wijze beheren? Dan kunt u ... en auditing; opleiding. 9.4 Het papieren archief volgens de norm ...
- 1 van 504
- ››