Zoekresultaten
1 - 10 van de 35883 resultaten voor: office management support handboek secretariaat 7 administratie zieken 72 ziekmelding registreren en
... Neem de afspraken en uw eigen interne richtlijnen op in het handboek, dan kunnen anderen zich ook niet vergissen. Heeft uw ... en data hiervoor kunt u beschrijven in het handboek secretariaat, zodat u ze tijdig in het oog heeft, en er niets mis kan gaan. ...
... hersteldmeldingen is in veel organisaties een taak van het secretariaat. Gedetailleerde informatie in het handboek kan uw vervanger helpen om de juiste procedures te volgen. Ook zieke ...
... wat hij nodig heeft voor zijn taak, dus geen aard en oorzaak van de ziekte. Dat is echter moeilijk af te bakenen. Een notitie ... dan de directe collega’s over de ziekte moet informeren en over wat zij bij nood moeten doen. 6.1 Ziekmeldingen registreren ...
... wat hij nodig heeft voor zijn taak, dus geen aard en oorzaak van de ziekte. Dat is echter moeilijk af te bakenen. Een notitie ... dan de directe collega’s over de ziekte moet informeren en over wat zij bij nood moeten doen. 6.1 Ziekmeldingen registreren ...
praktische zaken vraagbaak Een goed lopend secretariaat heeft een centrale rol in de organisatie en zorgt dat de meest ... afspraken over te maken. Deze kunt u ook vastleggen in het handboek. Vergeet ook niet het secretariaat op te nemen in het organogram van ...
... acties in de wet, maar zes weken later wel. Op de dag van de ziekmelding begint de wet dus te tellen. Het is belangrijk dat u het ... één goed administreert. Natuurlijk weet u bij de eerste ziekmelding nog niet of het om langdurig verzuim zal gaan, maar als dat wel zo ... Zorg dat elke werknemer weet hoe, wanneer en bij wie hij zich ziek moet melden. In de meeste organisaties melden ...
procedures In een handboek secretariaat legt u alle procedures van uw organisatie vast, zodat alle ... aan de gang van zaken bij de postverwerking, inkoop en distributie van kantoorartikelen en drukwerk, archiveren, bijhouden van de ...
... het bijeenroepen van de vergaderingen, het opstellen en verspreiden van de verslagen van de vergaderingen en het schrijven van brieven namens uw OR op zich te nemen. Ook het ...
... onderhoud Een grote uitdaging bij het uitdenken en uitvoeren van een archiveringsstrategie is het achterstallige onderhoud dat elke organisatie heeft op de administratie van de jaren daarvoor. Dit zorgt er vaak voor dat mensen als ze ... en vooral doeltreffend een register op te zetten. 2.7 Bijhouden en registreren ...
... zich voornamelijk tot administratieve zaken en de salarisadministratie. Tegenwoordig draait personeelsmanagement ook om de ontwikkeling ... en rentabiliteit in uw organisatie. Bij Human Resources Management (HRM), de moderne naam voor personeelsmanagement, staat de optimale ... verlofregistratie of salarisverwerking. 7.3 Human Resources Management (HRM) ...
- 1 van 3589
- ››