Zoekresultaten
1 - 10 van de 35763 resultaten voor: office management support inkoop en voorraadbeheer
... evenwicht Goederen opslaan kost ruimte en geld. Om de opslagkosten van goederen binnen uw organisatie zo laag mogelijk ... 3.1.6 Administratie inventariseren Om de inkoop en verkoop goed op elkaar af te stemmen, is het van belang dat u precies ...
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of kan het management anders worden ...
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of kan het management anders worden ...
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of kan het management anders worden ...
... Als u wel eens meekijkt (of wat mee krijgt) van de inkoop, dan weet u hoe belangrijk een goed afgestemde inkoop is. Het gaat dan om grondstoffen en hulpmiddelen die noodzakelijk zijn om het eindproduct of de dienst voort te ...
... om grootverpakkingen in te slaan. Of u bestelt alles online en gaat daarvoor iedere week een uurtje webwinkelen. Dan kunt u alles gewoon ... ontstaat op het laatste kladblokje. Als u uw inkoopbeleid en -methodes netjes vastlegt, en u en uw collega’s volgens die afspraken ...
behoefte Bij de inkoop van producten en diensten zijn veel personen betrokken. Ga maar eens na hoeveel mensen er in ... Als officemanager zult u dan het startsein voor een inkoop geven. In feite start dan de treinrit van klant (de medewerker) naar ...
... Taylor is een grondlegger van het denken over modern management en leiderschap. Hij deed onderzoek naar de snelste en beste manier om in grote ...
... hetzelfde doel heeft, iets produceert (dienst of product) en dit zo slim, snel en goed mogelijk wil doen. Om dit te bereiken is er ondernemerschap, leiderschap en management nodig. Drie begrippen die u niet los van elkaar kunt zien, die ...
... betrekt zijn werknemers niet bij het bedrijfs- en beslissingsproces. De leidinggevende communiceert niet op persoonlijke ... werknemers. Een slechte relatie tussen leidinggevende en werknemer. De directie is niet op de hoogte van de behoeften van ... Om te voorkomen dat werknemers zich niet gewaardeerd voelen en vertrekken, kan de leidinggevende bijvoorbeeld: betrokkenheid tonen; ...
- 1 van 3577
- ››