Zoekresultaten
1 - 10 van de 35827 resultaten voor: office management support inkoop en voorraadbeheer 6 leveranciers kiezen
... evenwicht Goederen opslaan kost ruimte en geld. Om de opslagkosten van goederen binnen uw organisatie zo laag mogelijk ... 3.1.6 Administratie inventariseren Om de inkoop en verkoop goed op elkaar af te stemmen, is het van belang dat u precies ...
... om grootverpakkingen in te slaan. Of u bestelt alles online en gaat daarvoor iedere week een uurtje webwinkelen. Dan kunt u alles gewoon ... een vervangende machtiging kan aanvragen. Goede leveranciers zijn in staat om u een periodiek overzicht te geven van wat u ...
... spullen aanschaffen, zoals vloerbekleding, verlichting en meubilair. U zult vaak afspraken maken over bestellen, betalen en leveren van materialen. Sommige leveranciers zorgen ook voor de montage of ze leggen bijvoorbeeld de vloer. ...
... Als u wel eens meekijkt (of wat mee krijgt) van de inkoop, dan weet u hoe belangrijk een goed afgestemde inkoop is. Het gaat dan om grondstoffen en hulpmiddelen die noodzakelijk zijn om het eindproduct of de dienst voort te ...
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of kan het management anders worden ...
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of kan het management anders worden ...
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of kan het management anders worden ...
... gevolgen De laatste bijzondere vorm van inkoop is eigenlijk helemaal niet meer zo bijzonder. Al een aantal jaar staat ... gevolgen hebben in dit geval betrekking op mens, milieu en economie (in het Engels people, planet, profit). Duurzaam inkopen is ...
behoefte Bij de inkoop van producten en diensten zijn veel personen betrokken. Ga maar eens na hoeveel mensen er in ... Als officemanager zult u dan het startsein voor een inkoop geven. In feite start dan de treinrit van klant (de medewerker) naar ...
... betrekt zijn werknemers niet bij het bedrijfs- en beslissingsproces. De leidinggevende communiceert niet op persoonlijke ... werknemers. Een slechte relatie tussen leidinggevende en werknemer. De directie is niet op de hoogte van de behoeften van ... troef in handen in de strijd om personeelsbehoud. 6.6 Motiverend leiderschap en management ...
- 1 van 3583
- ››