Zoekresultaten
1 - 10 van de 6275 resultaten voor: office management support rapporteren excel rapportages 61 handige gereedschappen
structuur Excel heeft in veel opzichten dezelfde structuur als Word en PowerPoint. Een welkome uitbreiding ten opzichte van oudere Office-pakketten is het ‘lint’ op de werkbalk bovenin. Het lint bevat tabbladen, met per tabblad een selectie van handige gereedschappen, functies en opties die u in uw rekenbladen kunt ...
hulpmiddelen Excel heeft budgetteren er een stuk makkelijker op gemaakt. In Excel staan diverse hulpmiddelen tot uw beschikking om allerlei taken te kunnen ... u uit de pas loopt en welke gevolgen veranderingen hebben. Excel helpt u daarbij: Met relatief simpele formules om ‘wat ...
rapportages Als manager heeft u binnen uw organisatie een centrale ... Bij al dit soort gelegenheden krijgt u te maken met rapportages. Dat zullen niet altijd financiële verslagen zijn, maar ook ... en banken. Stel vooraf goed vast met welk doel u wilt rapporteren. Dit vereenvoudigt de keuze voor de meest geschikte rapportagevorm ...
Rapporteren is een essentieel communicatiemiddel binnen organisaties. Aan de hand van rapportage geven alle spelers in de organisatie – management en medewerkers − rekenschap van hun activiteiten en delen deze ...
Bij het invoegen van functies kan Excel al sinds jaar en dag automatisch aanvullen. In Excel 2016 is deze functie verbeterd. In de formulebalk kunt u functies ... met de zoeksuggesties in een zoekmachine. In Microsoft Office wordt het AutoAanvullen genoemd. Aan de hand van de letters die u ...
Bij het invoegen van functies kan Excel al sinds jaar en dag automatisch aanvullen. In Excel 2016 is deze functie verbeterd. In de formulebalk kunt u functies ... met de zoeksuggesties in een zoekmachine. In Microsoft Office wordt het AutoAanvullen genoemd. Aan de hand van de letters die u ...
... Er bestaat geen uitputtende lijst met noodzakelijke gereedschappen, computers, communicatiemiddelen en dergelijke apparatuur. Wat ...
... hoofdstuk kwamen de onderliggende doelstellingen van rapporteren aan bod. De volgende hoofdstukken belichten de verschillen tussen ... de rapportage aan de ondernemingsraad (OR). Tot slot: rapportages en doelgroepen Hieronder ziet u een overzicht van de ... teams, afdelingen projectrapportage teams, afdelingen, management 1.7 Het vervolg van rapporteren ...
... gestructureerd te verwerken, draagt SBR bij aan het tijdig rapporteren van gegevens. Als u het rapportageproces op basis van SBR inricht ... op de juiste wijze koppelt aan de SBR-taxonomie, is het rapporteren een kwestie van een druk op de knop. Dan kunt u dus zonder al te ...
- 1 van 628
- ››