Zoekresultaten
1 - 10 van de 8935 resultaten voor: office management support rapporteren opstellen rie document 122 verzamelen informatie
Het uitvoeren van de RI&E begint met het verzamelen van informatie. Veel informatie is al in de organisatie aanwezig. U ... opstelproces heenvoert. U kunt de branche-RI&E’s vinden op rie.nl. Als er voor uw branche geen RI&E-instrument is, kunt u misschien de ...
uitwisselen Rapporteren is waar het écht om gaat: het gestructureerd uitwisselen van ... maar binnen de XBRL- standaard heet dit rapport een Instance Document. Het SBR-rapport is feitelijk een digitaal bestand in XML-formaat, dat ... zonder enige context, dan hebben we niets aan deze informatie. Maar zodra een of meer contexten zijn toegevoegd, zoals de ...
... partijen verwachten, welke gegevenselementen u moet rapporteren, wat de unieke naam is van elk gegevenselement, welke contexten ... van een XBRL-taxonomie. Het XBRL-bericht of Instance Document is het resultaat van het rapportageproces. Een Instance Document is ...
... gaat geen gesprek aan met de ondernemingsraad (OR) bij het opstellen van een RI&E. Dit betekent dat slechts een kwart van de arbocoördinatoren weet te profiteren van de extra informatie die de OR-leden kunnen geven. Ook vormen OR-leden een handige ...
informatie schat Het vergaren van persoonlijke gegevens kan bij ... en interpretatie voor de social engineer uiterst bruikbare informatie opleveren. En dat verzamelen van die (deel)informatie hoeft niet per se te gebeuren via malware ...
... combinatie, vergelijking en interpretatie uiterst bruikbare informatie opleveren. En dat verzamelen van die (deel)informatie hoeft niet per se plaats te vinden via ...
... van een functie vaststellen. 4.2.1 Noodzakelijke informatie Of u zich nu baseert op bestaande functieprofielen, ... is belangrijk om (in de projectgroep) af te spreken welke informatie u in ieder geval wilt krijgen. Bij het verzamelen van informatie voor functieomschrijvingen valt te denken aan het ...
... lastig. Het was aan de analisten om de gepresenteerde informatie op de juiste wijze te presenteren. Dit alles constaterende heeft ... zou verhelpen. Deze standaard werd XBRL genoemd. 1.2 Rapporteren ‘oude stijl’ ...
... incidenten of noodsituaties. Uiteraard is de informatie-inventarisatie toekomstgericht. Het gaat om de toekomstverwachtingen ... In hoofdstuk 2 kunt u meer lezen over wie u bij het verzamelen van de informatie kunt betrekken. 3.2.1 Methoden enquête ...
... kan alleen goed verlopen als iedereen over de juiste informatie beschikt. Wil de ondernemingsraad dat de werkgever bepaalde stukken ... tevoren laten weten. Iedereen moet tijdig over de benodigde informatie beschikken. Per agendapunt lijstje Ook is het slim ...
- 1 van 894
- ››