Zoekresultaten
1 - 10 van de 14740 resultaten voor: office management support rapporteren opstellen rie document 125 na afronding
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of ... Wilt u zelf nog bij de onderneming betrokken blijven na de verkoop, bijvoorbeeld als directeur, manager, commissaris of adviseur? Of ...
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of ... Wilt u zelf nog bij de onderneming betrokken blijven na de verkoop, bijvoorbeeld als directeur, manager, commissaris of adviseur? Of ...
... blijven pensioen Wat is de rol van het management? Bent u de enige directeur en is de onderneming van u afhankelijk of ... Wilt u zelf nog bij de onderneming betrokken blijven na de verkoop, bijvoorbeeld als directeur, manager, commissaris of adviseur? Of ...
... of na afronding van het due diligence-onderzoek begint het opstellen van de juridische transactiedocumenten. Hierbij gaat het in de eerste ... andere overeenkomsten van belang zijn, zoals een (nieuwe) management-of arbeidsovereenkomst, een huurovereenkomst et cetera. 9.4.1 ...
... of na afronding van het due diligence-onderzoek begint het opstellen van de juridische transactiedocumenten. Hierbij gaat het in de eerste ... andere overeenkomsten van belang zijn, zoals een (nieuwe) management-of arbeidsovereenkomst, een huurovereenkomst et cetera. 9.4.1 ...
... of na afronding van het due diligence-onderzoek begint het opstellen van de juridische transactiedocumenten. Hierbij gaat het in de eerste ... andere overeenkomsten van belang zijn, zoals een (nieuwe) management-of arbeidsovereenkomst, een huurovereenkomst et cetera. 9.4.1 ...
digitaal De arbocatalogus is een vormvrij document. Dit wil zeggen dat de opstellers van de catalogus in principe zelf ... moet hebben tot de arbocatalogus. Het is dus zaak om goed na te denken over de vorm waarin de sociale partners de catalogus willen ...
uitwisselen Rapporteren is waar het écht om gaat: het gestructureerd uitwisselen van ... maar binnen de XBRL- standaard heet dit rapport een Instance Document. Het SBR-rapport is feitelijk een digitaal bestand in XML-formaat, dat ... Zo kennen we ook situaties waarbij u gegevens moet rapporteren op een bepaald detailniveau, maar waarbij de te rapporteren ...
... gaat geen gesprek aan met de ondernemingsraad (OR) bij het opstellen van een RI&E. Dit betekent dat slechts een kwart van de ... er een groter draagvlak voor de RI&E ontstaat. Bij het opstellen en uitvoeren van de RI&E spelen meerdere partijen een rol, denk aan ...
Zijn het RI&E-document en het plan van aanpak afgerond, dan moet u deze voor een ... ter instemming worden voorgelegd aan de OR of PVT. Na instemming van de OR of PVT kan de organisatie aan de slag met het plan van ... dwingen om bepaalde maatregelen te treffen. 12.5 Na de afronding ...
- 1 van 1474
- ››