Zoekresultaten
1 - 10 van de 13827 resultaten voor: office management support rapporteren rapporteren uw achterban 173 verslagen overleg
... De essentie van schriftelijke rapportage is dat u uw bevindingen, een visie, mening of standpunt zwart op wit vastlegt zodat ... subjectieve boodschap te vertellen, vaak top-down, als management naar de werkvloer: een ontslag, een reorganisatie, de aankondiging ...
Het rapporteren aan de achterban is wettelijk vastgelegd. De ondernemingsraad (OR) moet volgens de Wet op de ondernemingsraden de agenda van de vergaderingen, verslagen van vergaderingen en het OR-jaarverslag bekendmaken aan de bestuurder ...
... veel OR’en (vaak digitaal) beschikbaar gesteld voor de achterban, maar ze worden meestal weinig gelezen. Gebruik daarom voor de ... Het voordeel daarvan is dat u informatie die valt onder uw geheimhoudingsplicht makkelijk kunt filteren. Daarnaast is zo’n verslag ...
... hoofdstuk kwamen de onderliggende doelstellingen van rapporteren aan bod. De volgende hoofdstukken belichten de verschillen tussen ... P&O, Belastingdienst notulen teams, afdelingen verslagen van vergaderingen teams, afdelingen projectrapportage teams, afdelingen, management 1.7 Het vervolg van rapporteren ...
Rapporteren draait om verslag uitbrengen van bevindingen. Afhankelijk van de ... deze vragen houdt direct verband met het hoofddoel dat u aan uw rapportage kunt verbinden. In het bestek van dit dossier onderscheiden we ... te worden aangejaagd vanuit de macht van de organisatie. Het management neemt een strategisch besluit en legt ‘top-down’ verandering op ...
... klimaat is het zaak het financiële reilen en zeilen van uw organisatie goed in beeld te houden. De jaarcijfers geven een goede ... gebruikelijk om per vier weken, per maand of per kwartaal te rapporteren. Een tussentijdse rapportage is ook een uitstekend ...
Rapporteren is een essentieel communicatiemiddel binnen organisaties. Aan de hand van rapportage geven alle spelers in de organisatie – management en medewerkers − rekenschap van hun activiteiten en delen deze ...
... gegevens liet te wensen over. Hoewel alle financiële verslagen waren opgesteld conform de geldende rapportagerichtlijnen, hadden ... zou verhelpen. Deze standaard werd XBRL genoemd. 1.2 Rapporteren ‘oude stijl’ ...
op de hoogte In uw reglement horen ook de voorwaarden te staan waaraan vergaderingen moeten ... het verslag worden verspreid. Samenvattend verslag achterban U kunt – naast het uitgebreide verslag voor uw OR zelf – ... kort samenvattend verslag maken voor uw achterban. Maak deze verslagen zo snel mogelijk bekend via publiciteitsborden, plaatsing in het ...
... om het werknemersbelang te kunnen bewaken. Hebben u en uw collega-OR-leden geen weet van de situatie waar de onderneming zich in ... onderlinge relatie. Want om een goede verstandhouding met de achterban te creëren, moet de OR zelf geregeld informatie delen. ...
- 1 van 1383
- ››