Zoekresultaten
1 - 10 van de 13340 resultaten voor: office management support rapporteren rapporteren uw achterban 175 betrokkenheid creeren
Naast het verzorgen van uw wettelijke rapportageplicht is het ook belangrijk om te kijken naar manieren ... uw OR. Een OR die op een frisse manier zichtbaar is voor de achterban staat tenslotte veel sterker. Successen delen Betrokkenheid van uw achterban helpt u om uw OR-werk goed te kunnen doen. Een ...
... De essentie van schriftelijke rapportage is dat u uw bevindingen, een visie, mening of standpunt zwart op wit vastlegt zodat ... subjectieve boodschap te vertellen, vaak top-down, als management naar de werkvloer: een ontslag, een reorganisatie, de aankondiging ...
Rapporteren draait om verslag uitbrengen van bevindingen. Afhankelijk van de ... deze vragen houdt direct verband met het hoofddoel dat u aan uw rapportage kunt verbinden. In het bestek van dit dossier onderscheiden we ... te worden aangejaagd vanuit de macht van de organisatie. Het management neemt een strategisch besluit en legt ‘top-down’ verandering op ...
... klimaat is het zaak het financiële reilen en zeilen van uw organisatie goed in beeld te houden. De jaarcijfers geven een goede ... gebruikelijk om per vier weken, per maand of per kwartaal te rapporteren. Een tussentijdse rapportage is ook een uitstekend ...
... gedrag een zaak van de héle organisatie. Dat begint bij uw werkgever. Als hij niet de boodschap afgeeft dat hij veilig werken ... zaak van de wereld is. Het is bovendien niet genoeg dat uw werkgever zegt dat veilig gedrag belangrijk is, er moet ook budget voor komen. Geen woorden, maar daden! 10.2 Betrokkenheid management ...
Het rapporteren aan de achterban is wettelijk vastgelegd. De ondernemingsraad (OR) moet volgens de Wet ... de achterban meer inzicht. Resultaten van de vergadering rapporteren Goed rapporteren is noodzakelijk voor OR . Rapporteren over ...
Rapporteren is een essentieel communicatiemiddel binnen organisaties. Aan de hand van rapportage geven alle spelers in de organisatie – management en medewerkers − rekenschap van hun activiteiten en delen deze ...
... hoofdstuk kwamen de onderliggende doelstellingen van rapporteren aan bod. De volgende hoofdstukken belichten de verschillen tussen mondeling en schriftelijk rapporteren. Vervolgens komen rapportagevormen aan de orde en passeren ... teams, afdelingen projectrapportage teams, afdelingen, management 1.7 Het vervolg van rapporteren ...
... aflezen. Zorg dat u dit soort onderdelen meeneemt in uw projectplan, zodat u het project (ook) in cijfers kunt rapporteren achteraf. Neem ook risicofactoren op in het plan, zodat u die snel ...
... om het werknemersbelang te kunnen bewaken. Hebben u en uw collega-OR-leden geen weet van de situatie waar de onderneming zich in ... onderlinge relatie. Want om een goede verstandhouding met de achterban te creëren, moet de OR zelf geregeld informatie delen. ...
- 1 van 1334
- ››