Zoekresultaten
1 - 10 van de 4166 resultaten voor: office management support rapporteren schriftelijk rapporteren 34 tips verzorgd taalgebruik
... bijlagen Dit hoofdstuk sluit af met een reeks tips die u van pas kunnen komen bij het opstellen van schriftelijke ... het personeelsoverleg werd veel kritiek geuit op de door het management naar aanleiding van de tegenvallende halfjaarcijfers voorgestelde ...
... subjectieve boodschap te vertellen, vaak top-down, als management naar de werkvloer: een ontslag, een reorganisatie, de aankondiging ... overtuigen door uw argumenten? 3.1 Het waarom van schriftelijk rapporteren ...
... hoofdstuk kwamen de onderliggende doelstellingen van rapporteren aan bod. De volgende hoofdstukken belichten de verschillen tussen mondeling en schriftelijk rapporteren. Vervolgens komen rapportagevormen aan de orde en ... teams, afdelingen projectrapportage teams, afdelingen, management 1.7 Het vervolg van rapporteren ...
Rapporteren is een essentieel communicatiemiddel binnen organisaties. Aan de hand van rapportage geven alle spelers in de organisatie – management en medewerkers − rekenschap van hun activiteiten en delen deze ...
Rapporteren draait om verslag uitbrengen van bevindingen. Afhankelijk van de ... borgen. Stel vooraf goed vast met welk doel u wilt rapporteren. Dit vereenvoudigt de keuze voor de meest geschikte rapportagevorm ... te worden aangejaagd vanuit de macht van de organisatie. Het management neemt een strategisch besluit en legt ‘top-down’ verandering op ...
overbrengen Elke vorm van rapportage, schriftelijk of mondeling, draait om een initiatief tot het overbrengen van ... rapportage, andere juist wel. De kwintessens van mondeling rapporteren is het ‘eye to eye’-contact tussen zender en ontvanger(s). ...
... gebruikelijk om per vier weken, per maand of per kwartaal te rapporteren. Een tussentijdse rapportage is ook een uitstekend ...
... software Met behulp van software als Microsoft Office of Filemaker kunt u veelsoortige grafiektypen samenstellen. Een greep ... toe te voegen, te splitsen of samen te voegen. 4.6 Rapporteren met grafieken, schalen en tabellen ...
... van de inspanningen van de OR aan de organisatie te rapporteren. Het jaarverslag is een wettelijke verplichting, maar biedt de OR ... bijlagen (laat onnodige informatie weg!). Ook taalgebruik en vorm OR-jaarverslag zijn van belang Het verslag bestaat al ...
... regelt dat werkgevers met minimaal 100 werknemers moeten rapporteren over het zakelijke verkeer en woon-werkverkeer. Het besluit, ... in het voorjaar een belangrijke handreiking met tips en adviezen voor werkgevers om de informatie voor de rapportage te ...
- 1 van 417
- ››