Zoekresultaten
1 - 10 van de 17046 resultaten voor: office management support telefoon 3 eerste contact 31 inkomende gesprekken
afspraken Of u nu zelf de telefoon opneemt, of dit door uw telefoniste(s) of receptioniste(s) laat doen, ... afspraken te maken over inkomende telefoongesprekken. 3.1.1 Een oproep beantwoorden abrupt Tring! Wat doet u als de ... 3.1.2 Tijdens het gesprek advies In de eerste fase van het gesprek gaat het erom dat u achterhaalt waarom iemand belt ...
... wilt iets van degene aan de andere kant van de lijn. 3.2.1 Voorbereiding vragen stellen onderhandelen ... Krijgt u de persoon die u wilt bereiken meteen aan de telefoon, of krijgt u een receptioniste aan de lijn als u iemand anders nodig ...
... waarop u kunt verkopen of informatie inwinnen via de telefoon. Maar het kan ook voorkomen dat u zelf wordt gebeld door verkopers. ... te verliezen aan opdringerige verkopers. 8.5.1 Het eerste contact afpoeieren De kans is groot dat u bij verkopers aan ...
... de hoogte Een grote uitdaging bij zieke flexwerkers is contact onderhouden. Als zij niet meer in dienst zijn, kan het lastig zijn om ... dus mogelijk kunt u een nuttige bijdrage leveren. 10.3.1 Nawerking van de Ziektewet binnen 28 dagen Contact ...
Eerste lid De ondernemer verstrekt, mede ten behoeve van de bespreking van ... werkzame personen in het komende jaar. 4.3. Artikel 31b ...
... tweede afspraak Niet alleen de pers kan contact met uw OR opnemen. Ook vakbonden of lokale politieke partijen nemen ... situatie aan het persprotocol van uw OR. U kunt beter in eerste instantie voorzichtig en terughoudend zijn dan dat u te veel informatie ...
... vertrouwen faciliteiten Na afloop van de eerste stap wilt u drie doelen bereikt hebben vanuit de ondernemingsraad, ... die nodig zijn om tot een goed advies te komen. 3.1.1 Vertrouwen bij bestuurder Vertrouwen opbouwen bij uw bestuurder is ...
... Taylor is een grondlegger van het denken over modern management en leiderschap. Hij deed onderzoek naar de snelste en beste manier ... verschillende taken: 1) tijd en kosten, 2) werkinstructies, 3) bewerkingen en hun volgorde, 4) werkvoorbereiding en uitgifte, 5) onderhoud, ...
... via de marketingafdeling tot en met het strategisch management. Zo bezien is CRM een complex geheel van strategieën, methoden en ... de kwaliteit van de bedrijfsprocessen waarbij de klant in contact komt met uw organisatie: verkoop, aftersales, service & onderhoud. De ...
In juni 2018 ging de Eerste Kamer akkoord met het wetsvoorstel dat ondernemingsraden van grote ... de raad van commissarissen en de aandeelhouders. 4.3 Gesprek over beloningen verplicht ...
- 1 van 1705
- ››