Zoekresultaten
1 - 10 van de 35786 resultaten voor: office management support telefoon 9 klachten afhandelen 92 omgaan klachten en conflicten
... kans voor uw organisatie om de service te verbeteren! 9.2.1 Procedures afhandelen Ook al komen op het secretariaat de meeste telefoontjes binnen – dus ook met klachten – de meeste organisaties hebben daarnaast een aparte ...
... luisteren Het is vervelend als u bellers treft die klachten hebben over uw organisatie of de service. Toch ontkomt bijna geen ... feedback zwaarbewaakt kasteel Goed omgaan met klachten hangt ook samen met de bedrijfscultuur. Welke houding neemt ... ondeskundige of onjuiste informatie. 9.1 Klachten opvangen ...
Als de werknemer die klachten gedeeld heeft met de arboprofessional, ga dan het gesprek aan en vertel wat voor hulp uw organisatie kan bieden. Let in dat gesprek op rode ... het slaappatroon is het ook goed inzetbaar bij nachtdiensten en wisselende diensten. Niet alleen creëert het bewustzijn – het geeft ...
... op uw netvlies heeft, is het een kwestie van goed opletten en gezondheidsklachten niet te snel afdoen als niets bijzonders. In ... mogelijke gevolgen van werkstress op lichamelijk, emotioneel en cognitief vlak en op het gedrag van de werknemer. RSI/KANS ...
... Zo moet een inspecteur iedereen in uw organisatie respectvol en correct behandelen, zich legitimeren, duidelijk aangeven wat het doel is van ... en welke vorm van medewerking hij verwacht, vertrouwelijk omgaan met de informatie die hij verzamelt en geen disproportionele sancties ...
... Zo moet een inspecteur iedereen in uw organisatie respectvol en correct behandelen, zich legitimeren, duidelijk aangeven wat het doel is van ... en welke vorm van medewerking hij verwacht, vertrouwelijk omgaan met de informatie die hij verzamelt en geen disproportionele sancties ...
... Klachtenregeling kwaliteit Om werknemers met klachten te helpen, is het goed als uw OR zich inzet voor de invoering van een ... Dat geldt ook voor een algemene manier van omgaan met klachten in de organisatie, of die nu op papier staat of niet. ...
... Eén van de aandachtspunten daarbij is de afhandeling van klachten. Inmiddels is er een handreiking met adviezen over het opzetten van ... In het document (pdf) staan uitgangspunten voor het afhandelen van klachten. Zo moet de klachtenprocedure eenvoudig zijn en moeten ...
... de hand lopen, kunt u te maken krijgen met agressie aan de telefoon. Ook al komt u door telefonische agressie niet thuis met een blauw ... aan te geven en professioneel te blijven handelen. 9.3.1 Het begrip agressie vechtpartij mening normen ...
... ongewenst gedrag te voorkomen, kunnen te maken krijgen met klachten over seksuele intimidatie op de werkvloer. Is een werknemer eenmaal ... werkgevers in de praktijk moeite hebben met het effectief afhandelen van klachten. Dat begint met een goede basishouding. ...
- 1 van 3579
- ››