Zoekresultaten
1 - 10 van de 9341 resultaten voor: office management support telefoon 9 klachten afhandelen 94 beschermen tegen agressie
... door de aard van het werk veel ontevreden mensen aan de telefoon, dan is het belangrijk dat de telefonistes hier speciaal in worden getraind. 9.4.1 Protocol alarmnummers Het is prettig als er op het ...
... agressie; Agressie: wet- en regelgeving. 9.2.2 Kwaliteit beleid Het tweede punt gaat over de kwaliteit van ... Gemeenten ▶ handelingsinstructies ‘Agressie aan de telefoon’ en ‘Agressie social media en webcare’, checklists ‘Veilig op ...
... Uw onderneming heeft diverse mogelijkheden om zich tegen aansprakelijkstelling op grond van de inleners- en ketenaansprakelijkheid te beschermen. Het kan gaan van het beperken van (het risico op) de ... op zich als tegen de hoogte ervan. 9.2 Bescherming ...
... nemen adequate maatregelen om hun personeel hiertegen te beschermen, zegt Cintea . Zo maakte ook de Arbeidsinspectie onlangs bekend ... verantwoordelijk voor dat de medewerkers beschermd worden tegen allerlei soorten arbeidsbelasting. Uit een recente tussenuitspraak van de ...
... het belang van een correcte belastingheffing afwegen tegen de werklast die dat voor uw onderneming met zich meebrengt. Hierbij geldt ... Sowieso wordt uw onderneming beschermd tegen de Belastingdienst doordat niet tot in het oneindige kan worden ...
... of de klacht gegrond is of niet. In beroep gaan tegen de beslissing van de directeur van de Arbeidsinspectie is niet mogelijk. ... zorgvuldig met de klacht is omgegaan. 8.4 Klacht tegen inspecteur ...
... of de klacht gegrond is of niet. In beroep gaan tegen de beslissing van de directeur van de Arbeidsinspectie is niet mogelijk. ... zorgvuldig met de klacht is omgegaan. 8.4 Klacht tegen inspecteur ...
... kans voor uw organisatie om de service te verbeteren! 9.2.1 Procedures afhandelen Ook al komen op het secretariaat de meeste telefoontjes binnen – dus ook met klachten – de meeste organisaties hebben daarnaast een aparte ...
... geniepig en kleinerend is, ervaren mensen schelden al als agressie. De Arbowet definieert drie vormen van agressie: verbale ... en individuele maatregelen nemen om de werknemer te beschermen tegen agressie van externen. 4.6 Agressie en geweld ...
... opgenomen dat de werkgever verplicht is om beleid te voeren tegen psychosociale arbeidsbelasting (PSA). Hieronder vallen bijvoorbeeld ... Uw werkgever kan werknemers op uiteenlopende manieren beschermen tegen agressie. Hij moet in ieder geval de risico’s die ...
- 1 van 935
- ››