Zoekresultaten
1 - 10 van de 21230 resultaten voor: onderneming administratie data analyse 8 stappenplan 83 bepaal uw startsituatie
... het invoeren van MVO. Wat de beste aanpak is, verschilt per onderneming. Wel zijn er een aantal stappen die u standaard kunt nemen om maatschappelijk verantwoord te gaan ondernemen. 8.1.1 Succesfactoren Wilt u zeker weten dat u het stappenplan succesvol ...
... vaak ook vragen op; mogelijke businessvragen die om een analyse vragen. Metrics zijn daarbij een eerste stap in de analyse. U wilt ... de HR-professionals in uw organisatie ineens statistici en data-analisten worden. Complexe vraagstukken Gaat u analysevragen ...
volledig datagedreven Geen enkele onderneming kan functioneren zonder gegevens. Sommige ondernemingen zijn volledig datagedreven, andere gebruiken data alleen voor hun logistiek, HR of administratie. Of u nu veel of weinig informatie heeft, voor eenieder geldt dat ...
... een bepaald minimum aan arbeidsvoorwaarden. In hoofdstuk 8 staat dit centraal. U moet ook bepalen of het loon van werknemers en ... 9 komen de mogelijke vergunningen aan bod waarmee uw onderneming bij internationale situaties te maken kan krijgen. Stap 5 ...
... een bepaald minimum aan arbeidsvoorwaarden, zie hoofdstuk 8. 4 Vergunningen Het kan zijn dat een werknemer alleen in Nederland ... vergunning beschikt. De mogelijke vergunningen waarmee uw onderneming bij grensoverschrijdende situaties te maken kan krijgen, komen aan ...
HR-databronnen big data Vaak zijn er veel meer data beschikbaar ... u gebruiken, en welke niet? Dat moet u voorafgaand aan een analyse of rapport bepalen. Hierbij gaat het niet enkel om wetgeving, maar ... het invoeren van nieuwe werknemers in het systeem of de administratie rondom verzuim, meer automatiseren voor het optimaliseren van ...
... is in 2019 1,2% van de totale fiscale loonsom van uw onderneming (dat percentage gaat vanaf volgend jaar waarschijnlijk omhoog, zie ... buiten het systeem vallen. Ook het goed inrichten van de administratie is van belang, zodat iedereen daar eenvoudig alle benodigde ...
... spreadsheet kunt u binnen de bovengenoemde spelregels een stappenplan volgen. Het stappenplan richt zich specifiek op één model en ... bladen en hun onderlinge relaties naar voren komen. De analyse van dit onderdeel kan lang duren. Bepaal welke van de bladen een ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... toepassing zijnde BTW-tarief; het BTW-bedrag. 8.1 Administratieve tips ...
... verbazen dat de Belastingdienst strenge eisen stelt aan uw administratie. De belangrijkste eis is dat de fiscus moet kunnen nagaan of u ... gescheiden houden kas Als uw onderneming niet alleen goederen verkoopt onder de margeregeling, maar ook ...
- 1 van 2123
- ››