Zoekresultaten
1 - 10 van de 13873 resultaten voor: onderneming administratie extra omgang instanties arbo checklist
... in het sociaal jaarverslag wordt opgenomen. 6.1 Omgang met klachten ...
... verzekeringsstatus Er zijn nog vele andere instanties te bedenken die de gegevens uit de polisadministratie gebruiken, ...
... voor de WOZ-waarde er gehanteerd moet worden. Is administratie op orde? Bij een ondernemer is het natuurlijk handig om eerst ... Uiteraard is het ook belangrijk dat de administratie voor de onderneming op orde is zodat duidelijk is welke cijfers hij moet gebruiken voor ...
... aan deze werknemer in de aangifte loonheffingen moet u extra opletten dat u de juiste codes gebruikt. Via die codes geeft u immers ... dan moet u premies betalen in dat land. Hiervoor moet u uw onderneming melden bij de bevoegde instantie van dat land en informeren hoe die ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... komt kijken. Aan u de taak om een lijst te maken met alle instanties waar u mee van doen heeft, en een planning op te stellen van de ... en geeft informatie over bestemmingsplannen. Gemeentelijke instanties zijn doorgaans niet al te snel; ze hanteren behoorlijke ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... van de Nederlandse Arbeidsinspectie. U vindt een handige checklist voor de identificatie van personeel op rendement.nl/salarisdossier. ...
- 1 van 1388
- ››