Zoekresultaten
1 - 10 van de 18387 resultaten voor: onderneming administratie fraudebestrijding 13 maatregelen nemen 131 reactie
... verhaal juridisch gezien weer stukken complexer maakt. 13.1.1 Aard van de fraude straffen De sanctie die uw onderneming gaat opleggen, hangt af van de aard van de fraude. Het is niet ...
... in de arm genomen om het complexe licentiebeheer over te nemen. Het is sowieso nogal ingewikkelde materie, zeker als er ook nog ... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ... of u over- of ondergelicenseerd bent en of u eventueel maatregelen moet nemen. 4.2 Administratie ...
... en bijvoorbeeld in een winkel snel een ander gangpad nemen. Dat doet pijn en maakt het verlies nog zwaarder. Gesprekken die ...
... speelt dus een belangrijke rol in de voorlichting binnen uw onderneming over hoe dit fiscale regime voor vergoedingen en verstrekkingen aan ... ervan. En dat is informatie waarover de financiële administratie beschikt (zie ook paragraaf 13.3). Zonder deze informatie van de ...
... moet u een aantal bijkomende gegevens en documenten in de administratie opnemen. Als eerste zult u moeten kiezen: rapporteren op papier of digitaal? 13.2.1 Registratie ziekmelding op papier Als u de verzuimrapportage op ...
in welke administratie Bij het uitbetalen van kostenvergoedingen aan werknemers ... Het hangt van de (afgesproken) gang van zaken binnen uw onderneming af in welke administratie dit precies moet gebeuren (zie ook ... een bewaarplicht geldt van minstens zeven jaar. 13.4 Bewaarplicht ...
... de rechter de arbeidsovereenkomst laten ontbinden. 13.4.1 Op staande voet voorbereiding Een werknemer na de ... bewijs in lijn met de volgende uitgangspunten, dan heeft uw onderneming het bewijs in ieder geval rechtmatig verkregen. Er moet een ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... Maar de fiscus kan hierbij ook de administratie van uw onderneming gebruiken, als u de aannemer of inlener een schakel hoger bent. Als ...
- 1 van 1839
- ››