Zoekresultaten
1 - 10 van de 10007 resultaten voor: onderneming administratie omgang instanties sancties inkeerregeling
... in het sociaal jaarverslag wordt opgenomen. 6.1 Omgang met klachten ...
... ontdoken belasting. In het nieuwsartikel ‘ Soepele inkeerregeling voor zwartspaarders ’ kon u lezen dat u tot vandaag gebruik ... inkomsten en vermogen door te geven. Daarnaast moet u in uw administratie het saldo van de bankrekeningen opzoeken. Als er sprake is van ...
... verzekeringsstatus Er zijn nog vele andere instanties te bedenken die de gegevens uit de polisadministratie gebruiken, ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... komt kijken. Aan u de taak om een lijst te maken met alle instanties waar u mee van doen heeft, en een planning op te stellen van de ... en geeft informatie over bestemmingsplannen. Gemeentelijke instanties zijn doorgaans niet al te snel; ze hanteren behoorlijke ...
administratie eindverantwoordelijk Uw fiscale administratieplicht ... wilt bewaren. In de regel is dit de plaats waar uw onderneming binnen Nederland kantoor houdt. Als uw onderneming geen kantoor heeft, moet u de loonadministratie bewaren op de ...
... en vóór 1 juli zelfs 60%. Per 1 januari 2018 is deze inkeerregeling afgeschaft. Komt de fiscus nu erachter dat u buitenlands ...
- 1 van 1001
- ››