Zoekresultaten
1 - 10 van de 15914 resultaten voor: onderneming administratie werkkostenregeling rol diverse afdelingen 133 financiele afdeling
... de facturen en de diverse grootboekrekeningen binnen deze administratie. Aangezien de factuurwaarde inclusief BTW vaak bepalend is voor ... er dan verschillende grootboekrekeningen moeten bestaan. Uw onderneming kan echter met de belastinginspecteur afspreken dat bij het ...
... organisaties – werken binnen hun organisatie vaak met afdelingen. Regels ledenraad eigen bestuur en vergadering ... een ‘eigen taak’; zij vervult bijvoorbeeld een rol in een bepaalde regio of voor een bepaald soort leden. Daarnaast kan een ...
... aan werknemers worden uitbetaald via de financiële administratie in plaats van via de loonadministratie, moeten deze ook in de ... terechtkomen. Hiervoor is goede communicatie tussen de diverse afdelingen erg belangrijk. 4.4 Administratie ...
... genoemd als de sectoren waar de verwachte toestroom naar de afdelingen Bijzonder Beheer het komende kwartaal het hoogst zal zijn. ... waardoor ondernemingen in de problemen raken en bij de afdeling Bijzonder Beheer van hun bank terechtkomen. Zo raakt 15% van ...
... kans het grootst dat deze wordt gepleegd op de financiële afdeling. Ook de afdelingen Commerce en Operations krijgen vaker dan gemiddeld te maken met ...
... kans het grootst dat deze wordt gepleegd op de financiële afdeling. Ook de afdelingen Commerce en Operations krijgen vaker dan gemiddeld te maken met ...
... van de situatie rond uw werkplek (bijvoorbeeld uw afdeling of vestiging), dus op relatief kleine schaal. U kunt dan zien wat er ... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
... u de als eindheffingsloon aangewezen loonbestanddelen in uw administratie moet bijhouden. Dit hoeft niet op werknemersniveau te gebeuren, ... zijn: (kortingen op) branche-eigen producten die uw onderneming of een met uw onderneming verbonden vennootschap aan ex-werknemers ...
... dat doel? Als de organisatie waar u werkt uit verschillende afdelingen bestaat, zullen al die afdelingen een geheel moeten vormen om het ... of teams geschoold moeten worden. Opleiden kan dus een afdeling overstijgen. Het is zaak dat alle neuzen dezelfde kant op staan. ...
- 1 van 1592
- ››