16.2 Vertrouwenspersoon
De vertrouwenspersoon biedt een luisterend oor aan mensen die zich bijvoorbeeld gepest voelen. Dat is prettig, maar wat besproken wordt, moet wel geheim blijven en dat is niet zo gemakkelijk in deze digitale tijden.
Werknemers gebruiken steeds vaker e-mail, chatsystemen of zelfs WhatsApp om met elkaar te communiceren. Dat is bij het benaderen van de vertrouwenspersoon niet anders. Daarom moet ook die toenadering via de digitale weg veilig zijn. Het moet zelfs zo veilig zijn, dat andere werknemers er niet bij kunnen.
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.