Zoekresultaten
1 - 10 van de 28644 resultaten voor: onderneming personeel administratie indiensttreding 4 gegevens administreren 42 gegevens werknemer
... incidentele reizen vastleggen Ook moeten de gegevens worden bewaard van eventuele reiskostenvergoedingen bij incidentele ... aan werknemers worden uitbetaald via de financiële administratie in plaats van via de loonadministratie, moeten deze ook in de ... tussen de diverse afdelingen erg belangrijk. 4.4 Administratie ...
... leest u in hoofdstuk 3. Één van de verplichtingen bij indiensttreding is de identificatieplicht. Deze plicht – die uit drie ... zoals uw pensioenuitvoerder en verzekeraars waar uw onderneming collectieve verzekeringen heeft lopen (zie hoofdstuk 7). Het ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
... kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... werknemers van de onderaannemer of het ingeleende personeel in uw administratie bewaren. Dit is volgens de privacyregels namelijk ...
... Sollicitatiecode de bedoeling dat u binnen vier weken zijn gegevens terugstuurt of vernietigt. U mag – als u dat wenst – maximaal ... het sollicitatiedoel en dat doel duidelijk omschrijven in uw administratie. vergetelheid U mag volgens de wet geen gegevens ... weken reageren. Dit mag schriftelijk of per e-mail. 7.4 Gegevens bewaren ...
... vragen van de Belastingdienst kan beantwoorden (voor administratie- en accountantskantoren en intermediairs geldt een specifieke ... eenheid invullen: uw loonheffingennummer en de naam van uw onderneming zoals bekend bij de Belastingdienst. Het loonheffingennummer ...
... gegevens van de (ex-)werknemer (stamkaart); datum van indiensttreding; loonadministratie; arbeidsvoorwaarden (aanvullende ... zijn bijvoorbeeld het grootboek, de kas- en financiële administratie en de in- en verkoop- en voorraadadministratie. Termijn ...
... toepassen Als u niet over alle benodigde gegevens van de werknemer beschikt – maar ook in sommige andere situaties – moet u bij ... wel alsnog nakomen zodra dat weer kan. nadelig voor onderneming Toepassing van het anoniementarief houdt in dat u 52% ...
... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... in te richten en te voeren. Dit is ook raadzaam als u personeel in dienst heeft. Heeft u te maken met donateurs, dan zullen ... aansprakelijk worden gesteld voor tekorten. 7.4 Administratie ...
- 1 van 2865
- ››