Zoekresultaten
1 - 10 van de 11384 resultaten voor: onderneming personeel administratie indiensttreding opname loonadministratie 65 bewaarplicht
... u moet bewaren. 2.4.1 Inhoudingsplicht loonadministratie Naast de algemene administratieplicht gelden er specifieke ... In de Wet op de loonbelasting staat waar uw onderneming als inhoudingsplichtige aan moet voldoen en in de ... hier in ieder geval om de volgende gegevens: datum van indiensttreding; aanvullende arbeids- en salarisafspraken; persoonlijke ...
... U moet de loonadministratie bewaren op de locatie waar uw onderneming kantoor houdt of is gevestigd. U kunt de Belastingdienst echter ... namelijk voor de gegevens van de werknemer ten tijde van indiensttreding. beschikkingen Deze bewaartermijn van minstens vijf ...
... een administratie te voeren van de vermogenstoestand van uw onderneming en van alles betreffende de onderneming. De daartoe behorende ... overige werkzaamheden genieten (zoals zelfstandigen zonder personeel); vermogensbestanddelen aan hun bv ter beschikking stellen (zoals ...
... lezen gelden er specifieke regels voor het bewaren van de loonadministratie. Zo staat er in de Wet op de loonbelasting dat uw onderneming een loonadministratie moet voeren en daarbij de gegevens moet ...
... persoonlijke gegevens van de werknemer, de gegevens van uw onderneming en de gegevens voor de tabeltoepassing moet invullen. Daarnaast ...
... leest u in hoofdstuk 3. Één van de verplichtingen bij indiensttreding is de identificatieplicht. Deze plicht – die uit drie ... zoals uw pensioenuitvoerder en verzekeraars waar uw onderneming collectieve verzekeringen heeft lopen (zie hoofdstuk 7). Het ...
... van uw identificatieplicht bij nieuwe werknemers is de bewaarplicht. Die houdt in dat u een kopie van het originele en geldige ... zijn dienstverband verloopt, hoeft u de kopie hiervan in uw administratie niet te vervangen door een kopie van het nieuwe ... Die geldt namelijk voor het identiteitsbewijs dat bij indiensttreding geldig was. U mag desgewenst wel een kopie van het nieuwe ...
in welke administratie Bij het uitbetalen van kostenvergoedingen aan werknemers ... Het hangt van de (afgesproken) gang van zaken binnen uw onderneming af in welke administratie dit precies moet gebeuren (zie ook ... bijvoorbeeld de gegevens voor reiskostenvergoedingen bij de loonadministratie bewaren, maar als het om incidentele reizen gaat, hoeft dat ...
... het einde van een dienstverband met een werknemer moet uw onderneming goed in de gaten houden wanneer u welke gegevens precies weg mag of ... bewaarplicht vallen, moet u zo spoedig mogelijk uit uw administratie verwijderen. twee jaar Verder mag u de officiële ...
... en andere gegevensdragers die voor de aangiften van uw onderneming van belang kunnen zijn gedurende zeven jaar bewaren. ... een stuk nog actuele waarde heeft, maakt het deel uit van uw administratie en moet u het bewaren. Pas vanaf het einde van het (boek)jaar ...
- 1 van 1139
- ››