Zoekresultaten
1 - 10 van de 13436 resultaten voor: onderneming personeel personeelsadministratie personeelsadministratie drie dossiers 11
... moeten voor het verwerken van persoonsgegevens van hun personeel rekening houden met (wettelijke) bewaartermijnen. Wat bepaalt de AVG over de bewaartermijnen voor de personeelsadministratie? De nieuwe Europese privacyregels uit de Algemene ...
... moeten voor het verwerken van persoonsgegevens van hun personeel rekening houden met (wettelijke) bewaartermijnen. Wat bepaalt de AVG over de bewaartermijnen voor de personeelsadministratie? De nieuwe Europese privacyregels uit de Algemene ...
... moeten voor het verwerken van persoonsgegevens van hun personeel rekening houden met (wettelijke) bewaartermijnen. Wat bepaalt de AVG over de bewaartermijnen voor de personeelsadministratie? De nieuwe Europese privacyregels uit de Algemene ...
... door werknemers kunt u uiteraard ook kwijt in de individuele personeelsadministratie, maar veel organisaties kiezen ervoor om deze ook bij ... dan kunt u op deze manier eenvoudig informatie over het personeel opvragen, zoals bijvoorbeeld de gemiddelde leeftijd. Ziek- en ...
... Belastingdienst meerdere rechtspersonen die gezamenlijk een onderneming runnen, maar onder één naam naar buiten treden, als één ... werd door een stichting. Het gezamenlijke doel van de drie partijen was het runnen van een ‘relaxhuis’. Doordat het relaxhuis ...
... verdienen uw aandacht, maar dichter bij huis moet uw onderneming oog hebben voor de eigen werknemers. Het is belangrijk om ook met ... werk-privé zorgen voor meer winst. Gemotiveerd en betrokken personeel is namelijk productiever. Ondernemingen met gemotiveerd en betrokken ...
... periode van de) bewaartermijn loopt gewoon door als uw onderneming bijvoorbeeld ophoudt te bestaan of geen werknemers meer in dienst ... een loonbeslag hebben geleid). Voor gegevens in de personeelsadministratie geldt vaak een maximale bewaartermijn. Voor ...
... van UWV terecht. Melding Het kan zijn dat uw onderneming door uitdiensttreding van een werknemer niet langer ... is. Dat is het geval als uw onderneming geen personeel meer in dienst heeft én geen loon meer betaalt. Als u verwacht dat ... Hierbij gebruikt u uw vroegere loonheffingennummer. 11.1 Belastingdienst ...
uitlener Bij het inlenen van personeel gaat het om een situatie dat een onderneming (de inlener) arbeidskrachten inhuurt van een andere onderneming (de ... bij wijze van arbeidstherapie werkt; meestal op maximaal drie dagen per week als dienstverlener aan huis werkt; een eigen bedrijf ...
... de personeelstekorten halen werkgevers alles uit de kast om personeel te werven en te binden. Niet zelden zijn dit financiële maatregelen. ... mogelijkheden die minder worden toegepast. Hieronder zijn drie alternatieven opgesomd. Werkgevers die bedrijfsbreed een beloningsregeling ...
- 1 van 1344
- ››