Zoekresultaten
1 - 10 van de 15477 resultaten voor: onderneming personeel personeelsadministratie verplichtingen indiensttreding 23 bewaarplicht
... een administratie te voeren van de vermogenstoestand van uw onderneming en van alles betreffende de onderneming. De daartoe behorende ... overige werkzaamheden genieten (zoals zelfstandigen zonder personeel); vermogensbestanddelen aan hun bv ter beschikking stellen (zoals ...
... bewaren. Meer over bijzondere administratieve verplichtingen vindt u in hoofdstuk 6. Bewaartermijn wanneer ... U moet de loonadministratie bewaren op de locatie waar uw onderneming kantoor houdt of is gevestigd. U kunt de Belastingdienst echter ... namelijk voor de gegevens van de werknemer ten tijde van indiensttreding. beschikkingen Deze bewaartermijn van minstens vijf ...
... gevolgen voor de loonheffingen (zie hoofdstuk 2). Verplichtingen identificatie gebruik speciale regeling ... zoals uw pensioenuitvoerder en verzekeraars waar uw onderneming collectieve verzekeringen heeft lopen (zie hoofdstuk 7). Het ...
... van uw identificatieplicht bij nieuwe werknemers is de bewaarplicht. Die houdt in dat u een kopie van het originele en geldige ... Sterker nog: als u dat doet, voldoet u niet langer aan uw bewaarplicht. Die geldt namelijk voor het identiteitsbewijs dat bij indiensttreding geldig was. U mag desgewenst wel een kopie van het nieuwe ...
... vereisten uit de WBP leidend waren, indien in strijd met de verplichtingen in de Archiefwet. Ook stelde de rechter vast dat de man niet van ... worden bewaard voor archiefdoeleinden. Raad van State, 23 augustus 2017, ECLI (verkort): 2232 2.4 Bewaarplicht ...
... vereisten uit de WBP leidend waren, indien in strijd met de verplichtingen in de Archiefwet. Ook stelde de rechter vast dat de man niet van ... worden bewaard voor archiefdoeleinden. Raad van State, 23 augustus 2017, ECLI (verkort): 2232 2.4 Bewaarplicht ...
... In de Wet op de loonbelasting staat waar uw onderneming als inhoudingsplichtige aan moet voldoen en in de ... pensioen Voor de loonadministratie geldt een strenge bewaarplicht van zeven jaar. Alle gegevens die invloed hebben op de ... hier in ieder geval om de volgende gegevens: datum van indiensttreding; aanvullende arbeids- en salarisafspraken; persoonlijke ...
... het einde van een dienstverband met een werknemer moet uw onderneming goed in de gaten houden wanneer u welke gegevens precies weg mag of ... onderdeel van is – heeft uw onderneming een fiscale bewaarplicht van zeven jaar nadat de stukken hun actualiteitswaarde hebben ...
... en andere gegevensdragers die voor de aangiften van uw onderneming van belang kunnen zijn gedurende zeven jaar bewaren. Basisgegevens Dit betekent dat u de basisgegevens van uw onderneming in ieder geval zeven jaar moet bewaren. Onder deze basisgegevens ...
... Het hangt van de (afgesproken) gang van zaken binnen uw onderneming af in welke administratie dit precies moet gebeuren (zie ook ... en financiële administratie. Dat betekent dat hiervoor een bewaarplicht geldt van minstens zeven jaar. 13.4 Bewaarplicht ...
- 1 van 1548
- ››