U bent hier

2.3 Werven via social media

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: juni 2018

variatie

Potentiële werknemers bevinden zich steeds meer online. Wilt u een talentvolle werknemer strikken, dan moet u alles uit de kast halen, want zij zullen veel keuzemogelijkheden hebben. Dit vraagt om variatie in uw wervingsbeleid om uzelf te onderscheiden op de arbeidsmarkt van andere organisaties, die ook hard op zoek zijn naar talenten. Online kunt u dat verschil maken.

Kennis van de doelgroep mag dan niet ontbreken, want met een doelgerichte benadering komt u eerder uit op de best passende sollicitanten én u

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in