U bent hier

3.1. De eerste werknemer

Laatst gewijzigd: 
07 januari 2019

Een werkgever heeft te maken met een groot aantal regelingen en verplichtingen, op arbeidsrechtelijk gebied maar ook administratief. Zodra een werkgever iemand in dienst neemt moet hij zich als werkgever aanmelden en een salarisadministratie gaan voeren. De eisen die aan de salarisadministratie worden gesteld zijn erop gericht de heffing en invordering van loonheffingen zo soepel mogelijk te laten verlopen en de controle op naleving van deze verplichtingen mogelijk te maken. In een personeelsdossier komen ook nog andere documenten zoals beoordelingen of de pensioenbrief. Dit artikel biedt

Word abonnee van Onderneming & Salaris

en profiteer voor slechts € 49 de komende maanden direct van:

 

 Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank met honderden artikelen met actuele praktijkinformatie over ruim 200 centrale thema's binnen de salarisadministratie 

  

De content wordt continu aangepast aan de geldende wet- en regelgeving, daardoor heeft u altijd een actueel naslagwerk ter beschikking

  

De maandelijkse e-mailnieuwsbrief wijst u op belangrijke ontwikkelingen

  

Elke twee maanden ontvangt u een magazine waarin een specifiek actueel onderwerp nader wordt toegelicht door de redactie

  

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige helpdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs