U bent hier

3.2 Prestaties van uw organisatie

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier OR Rendement
Publicatiedatum: oktober 2014

enquêtes

Alle mensen in een organisatie werken aan één doel: het leveren van een product voor de klant. Daarbij spelen het soort product, de prijs, de kwaliteit of de vergelijking met producten van anderen een belangrijke rol voor de richting van de organisatie en het werk van de werknemers. Daarbij kunt u op allerlei manieren vaststellen hoe goed uw onderneming het doet. Vergelijk uw organisatie eens met andere ondernemingen uit de branche. U kunt uw beeld ook vormen aan de hand van enquêtes onder de achterban of de klanten van uw organisatie.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in