Zoekresultaten
1 - 10 van de 19929 resultaten voor: organisatie leidinggeven conflicthantering 10 conflicten positief benutten 102 ideale omstandigheden
... In alle organisaties waar mensen samenwerken, komen conflicten voor. Conflicten hebben een slechte naam, maar dat is niet altijd ... om conflicten tijdig aan te pakken en de juiste methodes van conflicthantering in te zetten. 6.1.2 Ontwikkeling conflictfasen ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering (tools) . Conflicten kennen vijf stadia De fase ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering (tools) . Conflicten kennen vijf stadia De fase ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering. Conflicten kennen vijf stadia De fase waarin een ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering. Conflicten kennen vijf stadia De fase waarin een ...
... (of een individu of twee groepen) binnen de grenzen van een organisatie tegenover elkaar staan. De één ervaart dat de andere partij hem ... en een lage samenwerking kenmerkt een forcerende stijl van conflicthantering. Die situatie komt vaker voor bij verticale conflicten. ...
... onder werknemers, omdat ze zo helder krijgen waar de organisatie naartoe wil. Ook voor uw organisatie zijn leidinggevenden een ... hij niet taakgericht stuurt, is dat een risico (voorbeeld 10). Wat er dan bijvoorbeeld kan gebeuren, is dat het team stuurloos raakt en ...
... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ... 7.2.2 las u dat het belangrijk is dat de top van een organisatie het thema diversiteit en inclusie uitdraagt en agendeert. Dit geldt ...
... In alle organisaties waar mensen samenwerken, komen conflicten voor. Conflicten hebben een slechte naam, maar dat is niet altijd ... om conflicten tijdig aan te pakken en de juiste methodes van conflicthantering in te zetten. 6.1.2 Fasen van een conflict ...
... Er is een onderscheid tussen horizontale en verticale conflicten. Horizontale conflicten zijn conflicten tussen werknemers onderling, ... of de werkgever. Heeft een werknemer een conflict met de organisatie, dan zijn er klachtencommissies of klokkenluidersregelingen ... industrie en vervoer en opslag bijvoorbeeld. 10.1 Wat is een conflict? ...
- 1 van 1993
- ››