Zoekresultaten
1 - 10 van de 18964 resultaten voor: organisatie non profit besturen 3 moeiteloos praten communicatiestijlenmodel 35 communicatie
... Wees een OEN: Open, Eerlijk en Nieuwsgierig 7.3.1 Schriftelijke communicatie gescheiden Van het hierboven ... Drie fasen overtuigen Met de communicatie wil de organisatie iets bereiken. De boodschap van de zender heeft meestal de volgende ...
cruciaal Naast communicatie met uw achterban is ook de communicatie met uw bestuurder voor uw OR cruciaal. U mag van hem verwachten ... OR bespreekt. Informatieplicht belang Een organisatie die arbeidsvoorwaarden wil veranderen, moet werknemers – en dus ...
... dat werknemers de informatie tegelijkertijd ontvangen. 9.3.1 Voorafgaand aan de overgang oude arbeidsvoorwaarden Uw ... het personeelsreglement of arbeidsvoorwaardenhandboek van de organisatie. duidelijke taal Uw ondernemingsraad kan erop toezien ...
... helemaal geen actie. Schakelt de OR hulp in van buiten de organisatie, dan valt de keus op een trainer of adviseur (94,6%), de vakbond ... respondenten is 45% werkzaam in de profit sector, 39% in de non-profit sector en 16% bij de overheid. Het gemiddelde zetelaantal van de ...
... helemaal geen actie. Schakelt de OR hulp in van buiten de organisatie, dan valt de keus op een trainer of adviseur (94,6%), de vakbond ... respondenten is 45% werkzaam in de profit sector, 39% in de non-profit sector en 16% bij de overheid. Het gemiddelde zetelaantal van de ...
non-verbaal gedrag Wat u feitelijk zegt, telt maar voor 7% mee in de ogen ... zo’n 58% van de betekenis van uw boodschap. De overige 35% hangt af van uw stemgebruik. Denk hierbij aan intonatie, stemritme en ... gesprek. Het medium dat u kiest, moet niet alleen bij uw organisatie passen, maar ook bij uw doelgroep. Externe ruis interne ...
Het communicatiestijlenmodel is een praktisch model waarmee u de communicatiestijl ... op uw gesprekspartner(s). Social Style Model Het communicatiestijlenmodel is ontstaan uit het zogenoemde Social Style Model, ... communicatiestijlenmodel. Het communicatiestijlenmodel deelt communicatie tussen mensen in op basis van twee zogenoemde gedragsdimensies: ...
... tijdelijk, en is er wel een hoofdlijn te ontdekken in de communicatie van de werknemer. 1.2. Het communicatiestijlenmodel toepassen ...
Bij grote veranderingen in de organisatie is het belangrijk dat de OR en de bestuurder duidelijk afspreken ... Als er een grote verandering op stapel staat in een organisatie, doet de OR er goed aan om voor het beantwoorden van een advies- of ... Daarnaast kan een bestuurder in een gesprek over de communicatie naar werknemers aangeven of hij de OR op bepaalde punten een ...
... leest, begrijpt én uitvoert, is niet voldoende. U moet uw communicatie aanpassen aan de medewerkers, zodat u iedereen bereikt en de ... checklist ludiek De veiligheidskundige van een organisatie heeft bij een gevaarlijke machine een korte checklist gehangen. Als ...
- 1 van 1897
- ››