Zoekresultaten
1 - 10 van de 22259 resultaten voor: organisatie non profit besturen 8 werkzaamheden leidinggevende 82 goede banen leiden
... Plannen en controleren zijn belangrijke taken voor u als leidinggevende. U zorgt voor een goede en haalbare werkplanning en controleert ... budget. U controleert en stuurt bij. Hoe verlopen de werkzaamheden? Is de kwaliteit in orde? Zijn de kwaliteitseisen behaald? ... uitdaging en vraagt veel van uw eigen creativiteit. 8.2 In goede banen leiden ...
uitbesteden Een archiefverhuizing kan uw organisatie zelf uitvoeren, of uitbesteden aan het verhuisbedrijf. Er zijn ... archiefruimte geschikt is voor de komst van het archief. 8.3.1 Verpakken duidelijke labels Alle dozen en mappen met ...
... deze vergadering wordt de algemene gang van zaken binnen de organisatie besproken. Het is bovendien een gelegenheid voor de werkgever om ... van toepassing is. Spelregels volgens de WOR voor een goede overlegvergadering Er zijn een aantal regels opgesteld om het verloop ...
... ook kan aangeven. Dat hoeft in eerste instantie niet bij de leidinggevende te gebeuren, voor als het nog te vroeg is om de dialoog met ... de eerste plaats collega’s van elkaar. Dat zorgt voor een goede werksfeer waarin medewerkers productief zijn en het verloop laag ...
WMCO De bestuurder die bepaalde werkzaamheden wil stoppen, hoeft de OR of PVT alleen om advies te vragen als ... is het bedrijfseconomisch niet noodzakelijk? Dan heeft uw OR goede redenen om een royale compensatie voor de betrokken werknemers af te ... van een besluit worden opgevangen. Als er geen cao voor uw organisatie geldt en de vakbonden nauwelijks vertegenwoordigd zijn via de ...
... ontslag WMCO De bestuurder die bepaalde werkzaamheden wil stoppen, hoeft de OR of PVT alleen om advies te vragen als ... van een besluit worden opgevangen. Als er geen cao voor uw organisatie geldt en de vakbonden nauwelijks vertegenwoordigd zijn via de ...
... en hoe kunnen we daarmee succesvol veranderen?’ Met een goede scan van de kwaliteiten en groeipotentie van werknemers kan uw bestuurder ... is om als nieuwe doelen centraal te stellen voor de organisatie. Dat vergroot de kans op succes enorm. Verspilling van ... werknemers voorafgaand aan strategische beslissingen. 8.4 Menselijk kapitaal is leidend ...
... acquisitie van nieuwe klanten. Maar gaat het bij dit soort werkzaamheden eigenlijk wel om een project? In de praktijk worden veel klussen ... is een activiteit buiten de gewone bedrijfsvoering van uw organisatie om. Routineklus Het beheren van een nieuw ...
... Welke taken u als secretaresse heeft, hangt af van de organisatie waarin u werkt. Werkt u voor een kleine organisatie? Of voor een ... het verstrekken van toegangspasjes is vastgelegd. 2.1.8 Vergaderen en notuleren Bij vergaderen komt een hoop regelwerk kijken. U ...
... die potentiële donateurs belt. Maar gaat het bij dit soort werkzaamheden eigenlijk wel om een project? In de praktijk worden veel klussen ... is een activiteit buiten de gewone bedrijfsvoering van uw organisatie om. Routineklus Het beheren van een nieuw ...
- 1 van 2226
- ››