Zoekresultaten
1 - 10 van de 19845 resultaten voor: organisatie non profit besturen 8 werkzaamheden leidinggevende 86 conflicten oplossen
moeilijk Als leidinggevende ontkomt u niet aan problemen of moeilijke taken in uw werk. Denk ... belangrijk is, maar heel veel andere dingen ook. 8.6 Conflicten oplossen ...
... Welke taken u als secretaresse heeft, hangt af van de organisatie waarin u werkt. Werkt u voor een kleine organisatie? Of voor een ... het verstrekken van toegangspasjes is vastgelegd. 2.1.8 Vergaderen en notuleren Bij vergaderen komt een hoop regelwerk kijken. U ...
... weigeren budget geheimhouding Conflicten en meningsverschillen komen uiteraard in gradaties. In het ergste ... relatie. Zijn er veel reorganisaties en veranderingen in een organisatie, dan is de kans groot dat ook het bestuur geregeld wisselt. Voor de ... u altijd blijven proberen om de relatie te verbeteren. 8.4 Conflicten met de bestuurder ...
... om te zien hoe het traject ervoor staat. Voorbeeld 8: beïnvloeding door leidinggevende Een directeur wil aan de slag met ... onder werknemers, omdat ze zo helder krijgen waar de organisatie naartoe wil. Ook voor uw organisatie zijn leidinggevenden een ...
... betrokken bij het ontwikkelen van het beleid voor de hele organisatie. U moet dit beleid vervolgens vertalen naar concrete doelen en dit ... moet gebeuren. Een heldere instructie aan het begin van de werkzaamheden is cruciaal voor de verdere uitvoering ervan. verdelen ...
... het gevolg zijn van een erfenis uit het verleden, toen uw organisatie sponsoring nog niet zo professioneel aanpakte. De oorzaak kan ook ... in te bouwen die ervoor moeten zorgen dat gelijksoortige conflicten in de toekomst niet meer kunnen voorkomen. Pas daarvoor eventueel ...
... 7.4.1 Rol van leidinggevenden vragen De leidinggevende is cruciaal bij het creëren van een inclusieve, veilige ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
moeilijke taken Als leidinggevende ontkomt u niet aan problemen of moeilijke taken in uw werk. Denk aan een conflict tussen medewerkers oplossen, een slechte beoordeling geven, een medewerker ontslaan, een ... belangrijk is, maar heel veel andere dingen ook. 8.6 Problemen oplossen ...
... In alle organisaties waar mensen samenwerken, komen conflicten voor. Conflicten hebben een slechte naam, maar dat is niet altijd terecht. Als een ...
... voor jeugdzorg ging akkoord met een nieuwe locatie voor de organisatie. Op deze locatie konden de drie vestigingen van de organisatie ... de organisatie als geheel, dan kan dit op den duur ook tot conflicten leiden. Het is voor de raad vaak moeilijk om in de gaten te houden ... maar hopelijk valt de situatie wel te verbeteren. 8.2 Conflicten met de achterban ...
- 1 van 1985
- ››