Zoekresultaten
1 - 10 van de 21761 resultaten voor: organisatie non profit besturen 9 vaardigheden goede leidinggevende 91 sociale vaardigheden
... informatie snel kunnen verwerken en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... en in die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke ...
... te houden met de competenties die aanwezig zijn binnen uw organisatie. Het is zaak om taken te selecteren die goed aansluiten bij de ... taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... om goed leiding te kunnen geven is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Uit onderzoek blijkt ook dat leidinggevenden met goede sociale ... zult zien dat het u steeds gemakkelijker af gaat. 9.1 Sociale vaardigheden ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... denken en te beslissen in het belang van de werknemers en de organisatie. Omdat u steeds moet handelen in het belang van beide partijen, is ... kunt u mensen en hun werk observeren of de manier waarop de organisatie wordt bestuurd. Hoe liggen de verhoudingen? Hoe gaat het tussen ... daarvan kunt u actie ondernemen. 4.4 Ontwikkel uw sociale vaardigheden ...
... ontwikkelingsniveaus van uw teamleden heeft u verschillende vaardigheden nodig. Vaardigheden voor instructie communicatiestijl ... ze in het vervolg niet meer zo snel zullen bellen naar uw organisatie (stap 3). U sluit af met de tip voortaan de tijd voor de klanten ...
... gedrag is vastgesteld, kunt u daar de vereiste kennis, vaardigheden en competenties uit afleiden. Werknemers kunnen soms alleen het door uw organisatie gewenste gedrag vertonen, als ze over de hiervoor vereiste bagage ...
... juist in uitblinken. Een aantal belangrijke competenties en vaardigheden voor een succesvolle samenwerking met AI zijn: ... en inspanning. Meer over de implementatie van AI binnen de organisatie leest u in hoofdstuk 7. Zowel voor werkgevers als voor ...
... zelfs moet doen. Dat vergt het nodige inzicht en een aantal vaardigheden. De eerste dagen van een nieuw OR-lid zijn best pittig. ... van werkzaamheden of de manier waarop de bestuurder de organisatie leidt. Gezamenlijk komen de OR-leden tot goede inzichten op basis ...
- 1 van 2177
- ››