Zoekresultaten
1 - 10 van de 36034 resultaten voor: organisatie non profit besturen 9 vaardigheden goede leidinggevende 96 doelen stellen en bewaken
... leidinggevenden. Het is gemakkelijk om af te dwalen van uw doelen als u wordt opgeslokt door de dagelijkse praktijk, of door tegenslagen, ... door de waan van de dag en blijft u gefocust. 9.6 Doelen stellen en bewaken ...
... te houden met de competenties die aanwezig zijn binnen uw organisatie. Het is zaak om taken te selecteren die goed aansluiten bij de ... taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... Kennis is macht gelijkwaardig niveau Voordat u doelen opstelt met uw OR, is het belangrijk dat u zich verdiept in het huidige ... in de manier waarop de arbeidsvoorwaarden vastliggen. Is uw organisatie aan een cao gebonden, zijn er losse regelingen of staan alle ...
... gedrag is vastgesteld, kunt u daar de vereiste kennis, vaardigheden en competenties uit afleiden. Werknemers kunnen soms alleen het door uw organisatie gewenste gedrag vertonen, als ze over de hiervoor vereiste bagage ...
... informatie snel kunnen verwerken en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... en in die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke ...
Organiseren en plannen zijn belangrijke vaardigheden voor leidinggevenden. U stelt doelen op en u maakt een plan om ... u zelf compleet overloopt van het werk. Maar het is ook een goede manier om werknemers te motiveren. U geeft ze immers het vertrouwen dat ... hierover raadplegen op rendement.nl/bestuurdossier. 9.9 Prioriteiten stellen ...
... ontwikkelingsniveaus van uw teamleden heeft u verschillende vaardigheden nodig. Vaardigheden voor instructie communicatiestijl ... ze in het vervolg niet meer zo snel zullen bellen naar uw organisatie (stap 3). U sluit af met de tip voortaan de tijd voor de klanten ...
... om goed leiding te kunnen geven is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Uit onderzoek blijkt ook dat leidinggevenden met goede sociale ... zult zien dat het u steeds gemakkelijker af gaat. 9.1 Sociale vaardigheden ...
- 1 van 3604
- ››