Zoekresultaten
1 - 10 van de 19894 resultaten voor: organisatie non profit besturen 9 vaardigheden goede leidinggevende 97 probleemoplossend vermogen
lastige situaties Als leidinggevende krijgt u ongetwijfeld te maken met lastige situaties. Projecten ... samen een doel bereiken. Daarom is het belangrijk dat u uw vaardigheden in conflicthantering traint. Niet alleen omdat u zelf in een ... leest u in hoofdstuk 7 van dit dossier. 9.7 Probleemoplossend vermogen ...
creativiteit Als leidinggevende krijgt u ongetwijfeld te maken met lastige situaties. Projecten ... samen een doel bereiken. Daarom is het belangrijk dat u uw vaardigheden in conflicthantering traint. Niet alleen omdat u zelf in een ... leest u in hoofdstuk 7 van dit dossier. 9.7 Probleemoplossend vermogen ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... te houden met de competenties die aanwezig zijn binnen uw organisatie. Het is zaak om taken te selecteren die goed aansluiten bij de ... taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... informatie snel kunnen verwerken en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... en in die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... juist in uitblinken. Een aantal belangrijke competenties en vaardigheden voor een succesvolle samenwerking met AI zijn: ... en inspanning. Meer over de implementatie van AI binnen de organisatie leest u in hoofdstuk 7. Zowel voor werkgevers als voor ...
... om goed leiding te kunnen geven is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Uit onderzoek blijkt ook dat leidinggevenden met goede sociale ... zult zien dat het u steeds gemakkelijker af gaat. 9.1 Sociale vaardigheden ...
... betrokken bij het ontwikkelen van het beleid voor de hele organisatie. U moet dit beleid vervolgens vertalen naar concrete doelen en dit ... is bij werving en selectie van groot belang. 1.2.2 Vaardigheden achtergrond Om al deze taken goed te kunnen uitvoeren, ...
... denken en te beslissen in het belang van de werknemers en de organisatie. Omdat u steeds moet handelen in het belang van beide partijen, is ... kunt u mensen en hun werk observeren of de manier waarop de organisatie wordt bestuurd. Hoe liggen de verhoudingen? Hoe gaat het tussen ...
- 1 van 1990
- ››