Zoekresultaten
1 - 10 van de 19218 resultaten voor: organisatie non profit besturen 9 vaardigheden goede leidinggevende 98 relativeringsvermogen
... competentie en wat kunt u hier vervolgens mee bereiken? 9.8.1 Omgaan met problemen denkpatronen Allemaal hebben we vaste ... beter kunt relativeren. Leren relativeren Relativeringsvermogen zorgt ervoor dat u beter omgaat met boosheid, stress en ...
... competentie en wat kunt u hier vervolgens mee bereiken? 9.8.1 Gedrag herkennen denkpatroon Allemaal hebben we vaste denk- ... Onverwachte situaties de baas zijn rationeel Relativeringsvermogen zorgt ervoor dat u beter omgaat met boosheid, stress en ...
... te houden met de competenties die aanwezig zijn binnen uw organisatie. Het is zaak om taken te selecteren die goed aansluiten bij de ... taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... informatie snel kunnen verwerken en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... en in die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... om goed leiding te kunnen geven is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Uit onderzoek blijkt ook dat leidinggevenden met goede sociale ... zult zien dat het u steeds gemakkelijker af gaat. 9.1 Sociale vaardigheden ...
... denken en te beslissen in het belang van de werknemers en de organisatie. Omdat u steeds moet handelen in het belang van beide partijen, is ... kunt u mensen en hun werk observeren of de manier waarop de organisatie wordt bestuurd. Hoe liggen de verhoudingen? Hoe gaat het tussen ...
... ontwikkelingsniveaus van uw teamleden heeft u verschillende vaardigheden nodig. Vaardigheden voor instructie communicatiestijl ... ze in het vervolg niet meer zo snel zullen bellen naar uw organisatie (stap 3). U sluit af met de tip voortaan de tijd voor de klanten ...
... gedrag is vastgesteld, kunt u daar de vereiste kennis, vaardigheden en competenties uit afleiden. Werknemers kunnen soms alleen het door uw organisatie gewenste gedrag vertonen, als ze over de hiervoor vereiste bagage ...
- 1 van 1922
- ››