Zoekresultaten
1 - 10 van de 15244 resultaten voor: organisatie non profit bewaarplichtarchiveren archiveren vloer
... opleveren voor andere werknemers. Niemand in uw organisatie mag het onderzoek van Inspectie SZW belemmeren. Het kan verstandig ... en voelt op de plaats van het ongeval. Hij voelt of een vloer glad of een oppervlak heet is. Hij kan monsters nemen, metingen ...
... Hoe groter de hoeveelheid documenten die u moet archiveren wordt, hoe minder praktisch het is om dit allemaal handmatig te ... op de markt. Het ene zal beter aansluiten bij uw organisatie dan het andere. Toch zal waarschijnlijk geen enkel systeem aan al ...
... Nu denkt u misschien: allemaal leuk en aardig, dat archiveren, maar wat levert het mij op? Het antwoord op die vraag is tweeledig. ... wettelijke verplichtingen imagoschade Uw organisatie is wettelijk verplicht om administratie te bewaren. Voldoet u niet ...
... Wanneer u besluit de informatie op een bepaalde manier te archiveren, is het nodig om te weten met welk doel de medewerkers ... bedrijfsprocessen Archiveren van documenten maakt een organisatie transparant en inzichtelijk. Door bepaalde bedrijfsprocessen vast ...
... en opslag van gegevens op servers in een datacentrum waar uw organisatie direct of via een derde partij ruimte huurt. De opslagcapaciteit is ... hun gebruikersvoorwaarden! 7.7.2 Nadelen van archiveren in de cloud Voor archiveren gelden echter andere eisen waar in ...
... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ... business intelligence: meer inzicht in de wijze waarop uw organisatie met gegevens omgaat. 8.1.1 Tijdsefficiëntie en ...
toekomst mythes Archiveren is het creëren, onderhouden en bewaren van informatie op zo’n ... weer teruggezet. Centraal meelopen Uw organisatie moet een procedure klaar hebben liggen om eenmaal verwijderde ... moet meelopen in de back-up. Daarnaast moet er iemand in uw organisatie verantwoordelijk zijn voor het opnieuw wissen van verwijderde ...
... van tijd neemt het directe belang van de stukken voor uw organisatie af. De documenten zijn dan niet meer hoogst actueel. In deze ... de inhoud ervan. Controleer de gegevens op het moment van archiveren daarom op de volgende principes: Correct: om zinvol ...
... zult u ook aan bepaalde eisen moeten voldoen bij het archiveren van verzonden en ontvangen facturen. 5.2.1 Facturen ... controleren, is het verstandig om ook de volgende zaken te archiveren: het factureringssysteem in relatie tot het informatiesysteem ...
De kosten die een organisatie maakt voor ICT zijn heel divers en bestaan uit vele componenten. Er ... ICT te maken. Een belangrijke vraag is of de ICT binnen de organisatie gezien wordt als een cost center of profit center. Wat is het verschil? Om de ICT-kosten van een organisatie ...
- 1 van 1525
- ››