Zoekresultaten
1 - 10 van de 15485 resultaten voor: organisatie non profit bewaarplichtarchiveren archiveren vloer 77 archiveren cloud
... en opslag van gegevens op servers in een datacentrum waar uw organisatie direct of via een derde partij ruimte huurt. De opslagcapaciteit is ... hun gebruikersvoorwaarden! 7.7.2 Nadelen van archiveren in de cloud Voor archiveren gelden echter andere eisen waar in ...
... zult u ook aan bepaalde eisen moeten voldoen bij het archiveren van verzonden en ontvangen facturen. 5.2.1 Facturen ... controleren, is het verstandig om ook de volgende zaken te archiveren: het factureringssysteem in relatie tot het informatiesysteem ... Bewaarplicht geldt ook voor gegevens in de cloud HEADER_BREAK via internet Steeds meer ondernemingen maken ...
... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ... business intelligence: meer inzicht in de wijze waarop uw organisatie met gegevens omgaat. 8.1.1 Tijdsefficiëntie en ...
... Hoe groter de hoeveelheid documenten die u moet archiveren wordt, hoe minder praktisch het is om dit allemaal handmatig te ... op de markt. Het ene zal beter aansluiten bij uw organisatie dan het andere. Toch zal waarschijnlijk geen enkel systeem aan al ...
... Nu denkt u misschien: allemaal leuk en aardig, dat archiveren, maar wat levert het mij op? Het antwoord op die vraag is tweeledig. ... wettelijke verplichtingen imagoschade Uw organisatie is wettelijk verplicht om administratie te bewaren. Voldoet u niet ...
strategie Hoewel het automatisch archiveren veel voordelen kent, zijn er enkele nadelen die u niet uit het oog ... fouten blijven altijd mogelijk. De problematiek van de cloud. Alles gaat automatisch. 8.2.1 Tijdsinspanning Als u start ...
... Wanneer u besluit de informatie op een bepaalde manier te archiveren, is het nodig om te weten met welk doel de medewerkers ... bedrijfsprocessen Archiveren van documenten maakt een organisatie transparant en inzichtelijk. Door bepaalde bedrijfsprocessen vast ...
toekomst mythes Archiveren is het creëren, onderhouden en bewaren van informatie op zo’n ... weer teruggezet. Centraal meelopen Uw organisatie moet een procedure klaar hebben liggen om eenmaal verwijderde ... moet meelopen in de back-up. Daarnaast moet er iemand in uw organisatie verantwoordelijk zijn voor het opnieuw wissen van verwijderde ...
... van tijd neemt het directe belang van de stukken voor uw organisatie af. De documenten zijn dan niet meer hoogst actueel. In deze ... de inhoud ervan. Controleer de gegevens op het moment van archiveren daarom op de volgende principes: Correct: om zinvol ...
... van een sollicitatie naar een arbeidscontract verwerkt uw organisatie veel persoonsgegevens over een werknemer. Maar welke gegevens mag u ... Gegevens van sollicitanten zijn ook persoonsgegevens die uw organisatie verwerkt en vallen daarom onder de bewaarplicht die uiteen wordt ...
- 1 van 1549
- ››