Zoekresultaten
1 - 10 van de 32027 resultaten voor: organisatie non profit bewaarplichtarchiveren digitaal archiveren of toch hand
... Hoe groter de hoeveelheid documenten die u moet archiveren wordt, hoe minder praktisch het is om dit allemaal handmatig te ... Moderne beheersystemen zijn bijna per definitie digitaal. Meestal kunt u ze gebruiken via een web- of een desktoptoepassing. Zo ... op de markt. Het ene zal beter aansluiten bij uw organisatie dan het andere. Toch zal waarschijnlijk geen enkel systeem aan al ...
... van tijd neemt het directe belang van de stukken voor uw organisatie af. De documenten zijn dan niet meer hoogst actueel. In deze ... ze compleet zijn. Zo is het bijvoorbeeld zinloos om een digitaal gescande factuur te archiveren waarvan een pagina mist. Leesbaar: ...
... zult u ook aan bepaalde eisen moeten voldoen bij het archiveren van verzonden en ontvangen facturen. 5.2.1 Facturen ... Een elektronische factuur drukt u dus niet af, maar slaat u digitaal op. ReproducerenHEADER_BREAK oorspronkelijke vorm ...
... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ... business intelligence: meer inzicht in de wijze waarop uw organisatie met gegevens omgaat. 8.1.1 Tijdsefficiëntie en ...
... bedenken welke vorm uw handboek gaat krijgen. Kiest u voor digitaal? Of toch liever voor een papieren handboek dat u in de kast kunt ... te stellen. Dit kan bijvoorbeeld op de website van uw organisatie of op het intranet. Intranet is vaak alleen vanaf ...
... hand. 9.5.1 Zelfinspectie onder de loep Of er nu een arbeidsongeval bij uw organisatie heeft plaatsgevonden of dat u wilt voorkomen dat uw werknemers ...
... aard. 1.1.2 Archiveren versus alles opruimen digitaal archief Archiveren is niet hetzelfde als een opruimsessie. ... weer teruggezet. Centraal meelopen Uw organisatie moet een procedure klaar hebben liggen om eenmaal verwijderde ...
... Wanneer u besluit de informatie op een bepaalde manier te archiveren, is het nodig om te weten met welk doel de medewerkers ... bedrijfsprocessen Archiveren van documenten maakt een organisatie transparant en inzichtelijk. Door bepaalde bedrijfsprocessen vast ...
... het OR-reglement hoort te staan hoe de OR-verkiezingen in uw organisatie eruitzien: digitaal, analoog of hybride. Nog voordat uw OR start met de organisatie van de ...
... en opslag van gegevens op servers in een datacentrum waar uw organisatie direct of via een derde partij ruimte huurt. De opslagcapaciteit is ... hun gebruikersvoorwaarden! 7.7.2 Nadelen van archiveren in de cloud Voor archiveren gelden echter andere eisen waar in ...
- 1 van 3203
- ››