Zoekresultaten
1 - 10 van de 16731 resultaten voor: organisatie non profit bewaarplichtarchiveren selectief bewaren 61 fysiek versus digitaal bewaren
... documenten heeft opgeslagen. De jaarrekening van een organisatie moet u bijvoorbeeld in fysieke vorm voor zeven jaar bewaren. Spelen externe partijen een belangrijke rol in de verwerking ...
... Wel moet u een aantal documenten in uw administratie bewaren. De administratie moet u bovendien bewaren tot vijf jaar na het ... Om subsidie praktijkleren aan te vragen, vult u een digitaal aanvraagformulier in. Met de aanvraag hoeft u geen documenten mee te ... de leerling, student of deelnemer bij uw organisatie moet behalen; een aanwezigheidsregistratie waaruit blijkt ...
... tewerkstellingsvergunning of GVVA in uw administratie bewaren. Deze bewaarplicht geldt tot en met vijf volle kalenderjaren na het ... van EER-uitzendkrachten in uw administratie bewaren omdat u niet hun werkgever bent. kopie zelf maken Omdat het uw onderneming is die verantwoordelijk is voor het bewaren van een deugdelijke kopie van een geldig en origineel identiteitsbewijs ...
... mag – als u dat wenst – maximaal één jaar de gegevens bewaren, maar alleen als u daarvoor toestemming heeft gekregen van de ... gegevens. Dus als een kandidaat wil weten welke gegevens uw organisatie van hem heeft opgeslagen, moet u hem een overzicht verstrekken. Op ...
... bewaarplicht vallen op verschillende wijzen opslaan en bewaren: op papier of digitaal. U moet de gegevens echter op zo’n manier bewaren, dat ze eenvoudig ...
... onderneming die u volgens wettelijke bepalingen op papier of digitaal bijhoudt, aantekent of opmaakt. U moet de volgende gegevens in uw administratie opnemen en bewaren: brongegevens, stamgegevens en basisgegevens. 2.2.1 Brongegevens ...
... moet u de documenten weggooien en mag u ze dus niet langer bewaren. 6.2.2 Operationele processen Als de bewaartermijnen eenmaal ... worden opgemaakt met de verschillenden afdelingen in uw organisatie. De bewaartermijnen kunnen verstrekkende gevolgen hebben voor de ...
... te voeren en deze gedurende een bepaalde periode te bewaren, is opgenomen in artikel 2:10 en artikel 3:15i van het Burgerlijk ... alles. U moet dat SBR-element ook nog in de juiste context (organisatie, periode, grondslag commercieel of fiscaal, enkelvoudig of ...
... mee te sturen, wil dat niet zeggen dat u ze niet hoeft te bewaren. Bij een controle kan de inspecteur van de Rijksdienst voor ondernemend ... heeft gevolgd. Dit kan bijvoorbeeld een uitdraai uit het digitaal tijdschrijfsysteem zijn, een presentielijst of een geldig ...
- 1 van 1674
- ››