Zoekresultaten
1 - 10 van de 20381 resultaten voor: organisatie non profit bewaarplichtarchiveren selectief bewaren 63 hoe bewaart u gegevens
... archiveringsproces van gegevens metadata Om het bewaren van de juiste gegevens op de juiste manier en voor de juiste periode te ... Door dit te doen, voorkomt u duplicatie van informatie in uw organisatie. In het geval van fysieke gegevensopslag gelden dezelfde principes. ...
... mag – als u dat wenst – maximaal één jaar de gegevens bewaren, maar alleen als u daarvoor toestemming heeft gekregen van de ... gegevens. Dus als een kandidaat wil weten welke gegevens uw organisatie van hem heeft opgeslagen, moet u hem een overzicht verstrekken. Op ...
... te voeren en deze gedurende een bepaalde periode te bewaren, is opgenomen in artikel 2:10 en artikel 3:15i van het Burgerlijk ... alles. U moet dat SBR-element ook nog in de juiste context (organisatie, periode, grondslag commercieel of fiscaal, enkelvoudig of ...
... niet te lang bewaart. Hierbij is het uitgangspunt dat uw organisatie gegevens niet langer mag bewaren dan dat zij ze nodig heeft. Denk echter niet te snel dat u gegevens ...
... met weggooien behoudt u de controle over de gegevens in uw organisatie. Na de inventarisatie van gegevens is het van belang om allereerst ... al had moeten vernietigen. Hierna kiest u wat u gaat bewaren. Ga ervan uit dat u alles weggooit, tenzij u gegevens bewaart vanwege ...
... documenten heeft opgeslagen. De jaarrekening van een organisatie moet u bijvoorbeeld in fysieke vorm voor zeven jaar bewaren. Spelen externe partijen een belangrijke rol in de verwerking ...
... van de nieuwe werknemer in uw loonadministratie bewaart. U moet ook (een kopie van) zijn eventuele tewerkstellingsvergunning of GVVA in uw administratie bewaren. Deze bewaarplicht geldt tot en met vijf volle kalenderjaren na het ...
... De werknemer kan ook een eigen model of een model van uw organisatie gebruiken, zolang maar alle benodigde gegevens erop staan. Hij kan ... binnen een samenhangende groep inhoudingsplichtigen. Bewaren controle woonplaats Nadat de werknemer de benodigde ...
... administratie behoren alle gegevens over uw onderneming die u volgens wettelijke bepalingen op papier of digitaal bijhoudt, aantekent of ... U moet de volgende gegevens in uw administratie opnemen en bewaren: brongegevens, stamgegevens en basisgegevens. 2.2.1 Brongegevens ...
... bewaarplicht vallen op verschillende wijzen opslaan en bewaren: op papier of digitaal. U moet de gegevens echter op zo’n manier ... uw bewaarplicht als u een bestand alleen in afgedrukte vorm bewaart. U moet ervoor zorgen dat de Belastingdienst bij een controle de ...
- 1 van 2039
- ››