Zoekresultaten
1 - 10 van de 15861 resultaten voor: organisatie non profit conflicthantering kundig omgaan conflicten
... (of een individu of twee groepen) binnen de grenzen van een organisatie tegenover elkaar staan. De één ervaart dat de andere partij hem ... en een lage samenwerking kenmerkt een forcerende stijl van conflicthantering. Die situatie komt vaker voor bij verticale conflicten. ...
... In alle organisaties waar mensen samenwerken, komen conflicten voor. Conflicten hebben een slechte naam, maar dat is niet altijd ... om conflicten tijdig aan te pakken en de juiste methodes van conflicthantering in te zetten. 6.1.2 Ontwikkeling conflictfasen ...
... schelden en tieren verdediging Als mensen uw organisatie bellen met een klacht, kunnen ze hun ontevredenheid op ... schiet. Een klacht is in eerste instantie een kans voor uw organisatie om de service te verbeteren! 9.2.1 Procedures ... hij binnen vijf werkdagen een antwoord krijgt. 9.2 Omgaan met klachten en conflicten ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering (tools) . Conflicten kennen vijf stadia De fase ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering (tools) . Conflicten kennen vijf stadia De fase ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering. Conflicten kennen vijf stadia De fase waarin een ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering. Conflicten kennen vijf stadia De fase waarin een ...
... manieren ontstaan. Het kan zijn dat de media uw organisatie benaderen, maar ook dat uw organisatie zelf besluit om contact op ... Zelf de pers benaderen Natuurlijk houdt uw organisatie conflicten het liefste binnenskamers. Maar als er geruchten de ronde doen, of ... afhangen van het doel en de doelgroep(en). 7.2 Omgaan met de pers ...
... In alle organisaties waar mensen samenwerken, komen conflicten voor. Conflicten hebben een slechte naam, maar dat is niet altijd ... om conflicten tijdig aan te pakken en de juiste methodes van conflicthantering in te zetten. 6.1.2 Fasen van een conflict ...
De kosten die een organisatie maakt voor ICT zijn heel divers en bestaan uit vele componenten. Er ... ICT te maken. Een belangrijke vraag is of de ICT binnen de organisatie gezien wordt als een cost center of profit center. Wat is het verschil? Om de ICT-kosten van een organisatie ...
- 1 van 1587
- ››