Zoekresultaten
1 - 10 van de 25801 resultaten voor: organisatie non profit rapporteren andere rapportagesystemen 74 enterprise resource planning erp
... HRM, integreert in een centrale database. Het management en andere geautoriseerde werknemers kunnen deze informatie te allen tijde ... Sommige bedrijfsprocessen, zoals CRM en HRM, spelen in elke organisatie een rol, andere processen zijn sectorspecifiek. Zo zal een ...
... (gaan) hanteren voor verantwoordingsinformatie, tenzij een organisatie gefundeerd kan aangeven waarom SBR in een bepaald rapportageproces ... SBR implementeert, heeft de interesse gewekt van landen in andere delen van de wereld. Andere landen in de wereld gebruiken nu het ... om hun rapportageprocessen te verbeteren. 1.4 Rapporteren met SBR ...
arbeidstijden Iedere organisatie is anders. De werkzaamheden verschillen, net als de arbeidsmiddelen, de organisatie van het werk, de mentaliteit van de werknemers, de arbeidstijden ... Daardoor lopen medewerkers in elke organisatie andere risico’s en krijgen ze andere arbeidsongevallen. Het is dus zaak om te ...
Iedere onderneming werkt met een systeem van planning. De organisatie die nodig is om de voorgenomen werkzaamheden te verrichten, wordt ... documenteren; overleggen en luisteren; schrijven en rapporteren; reflectie, evaluatie en feedback vragen; netwerken en ...
... middel om de resultaten van de inspanningen van de OR aan de organisatie te rapporteren. Het jaarverslag is een wettelijke verplichting, maar biedt de OR ...
... hoofdstuk kwamen de onderliggende doelstellingen van rapporteren aan bod. De volgende hoofdstukken belichten de verschillen tussen ... ken- en stuurgetallen bestuurders, stakeholders, bank en andere financiers kasstroomoverzicht bank, Belastingdienst ...
... onmisbare factoren voor continuïteit en rentabiliteit in uw organisatie. Bij Human Resources Management (HRM), de moderne naam voor ... van werknemers met het doel de prestaties van uw organisatie te verbeteren. Dit bereikt u door deze competenties te laten aansluiten bij de strategie en doelstellingen van een organisatie, een afdeling of een team. Het HRM-mes snijdt aan twee kanten: voor ...
... grootboekrekeningen die ondernemingen nodig hebben om te rapporteren aan overheden (de Belastingdienst, de Kamer van Koophandel, het ... van het Standard Business Reporting-programma (SBR). De organisatie en het beheer van RGS volgen daarbij de governance structuur van ...
De kosten die een organisatie maakt voor ICT zijn heel divers en bestaan uit vele componenten. Er ... binnen de organisatie gezien wordt als een cost center of profit center. Wat is het verschil? Om de ICT-kosten van een organisatie ... waar wordt geleverd voor minder geld in vergelijking met andere, externe aanbieders. Een nadeel is zeker bij ICT als profit center dat ...
... regelt dat werkgevers met minimaal 100 werknemers moeten rapporteren over het zakelijke verkeer en woon-werkverkeer. Het besluit, ... daarom uitstel tot 1 juli 2024 voorgesteld. Eerder rapporteren dan 1 juli 2024 is mogelijk Als de ingangsdatum inderdaad 1 ...
- 1 van 2581
- ››