Zoekresultaten
1 - 10 van de 16846 resultaten voor: organisatie non profit rapporteren vergaderverslag 153 rol notulen
... vergt de nodige vaardigheden. Stem vooraf goed af welk type notulen gewenst is. Bij sommige vergaderingen willen mensen een compleet en ... Er zijn veel soorten notulen mogelijk. Wil uw organisatie heel uitgebreide, woordelijke uitwerkingen van de vergadering, dan ...
... gaan. Veelal volgt de verplichting uit de statuten van de organisatie. Ook als er niets is vastgelegd, zal de rechter scherp toezien of ... Ook het enkele feit dat notulen zijn vastgesteld, kan een rol spelen bij de bewijsrechtelijke waarde die een rechter daaraan toekent. ...
... middel om de resultaten van de inspanningen van de OR aan de organisatie te rapporteren. Het jaarverslag is een wettelijke verplichting, maar biedt de OR ...
... en de werknemers. Het is van belang dat de OR het vergaderverslag openbaar maakt . Een uitgebreid verslag van een vergadering ... nieuwsbrief of een social mediapagina. OR communiceert notulen naar achterban ...
... klimaat is het zaak het financiële reilen en zeilen van uw organisatie goed in beeld te houden. De jaarcijfers geven een goede indicatie, ... gebruikelijk om per vier weken, per maand of per kwartaal te rapporteren. Een tussentijdse rapportage is ook een uitstekend ...
... Directive (CSRD) schrijft voor dat organisaties moeten gaan rapporteren over hun invloed op de omgeving: op mens en milieu. Een vast onderdeel van het duurzaamheidsverslag is hoe de organisatie omgaat met haar werknemers. Daarbij kan de bestuurder niet om de ...
... Directive (CSRD) schrijft voor dat organisaties moeten gaan rapporteren over hun invloed op de omgeving: op mens en milieu. Een vast onderdeel van het duurzaamheidsverslag is hoe de organisatie omgaat met haar werknemers. Daarbij kan de bestuurder niet om de ...
De kosten die een organisatie maakt voor ICT zijn heel divers en bestaan uit vele componenten. Er ... ICT te maken. Een belangrijke vraag is of de ICT binnen de organisatie gezien wordt als een cost center of profit center. Wat is het verschil? Om de ICT-kosten van een organisatie ...
... hoofdstuk kwamen de onderliggende doelstellingen van rapporteren aan bod. De volgende hoofdstukken belichten de verschillen tussen ... rittenregistratie medewerker, P&O, Belastingdienst notulen teams, afdelingen verslagen van vergaderingen teams, afdelingen ...
Rapporteren is een essentieel communicatiemiddel binnen organisaties. Aan de hand van rapportage geven alle spelers in de organisatie – management en medewerkers − rekenschap van hun activiteiten ...
- 1 van 1685
- ››