Zoekresultaten
1 - 10 van de 16808 resultaten voor: organisatie non profit sponsoring 4 sponsoren werven 41 sponsorpakket samenstellen
donatie Sponsoring is een wederkerige overeenkomst. De ene partij (de sponsor) levert ... die u heeft binnen het sponsor- en marketingbeleid van de organisatie. 9.3.3 Afspraken vastleggen sponsorrelatie In ... en de manier waarop die kan eindigen. 9.3.4 BTW dienst- verlening Let erop dat u onder bepaalde ...
... veel pakketten kan een te zware belasting opleveren voor uw organisatie. Verkoopt u echter maar één pakket, dan is er te weinig keus voor ... gelijkwaardigheid na bij prestaties en tegenprestaties – sponsoring is geen cadeautje (zie ook de volgende paragraaf over de ...
ruil Voor het organiseren van evenementen zijn non-profitorganisaties vaak aangewezen op sponsors. In ruil voor de ... maar ook in de vorm van goederen of diensten), maakt uw organisatie reclame voor het bedrijf. 5.2.1 Dienst voor de BTW ...
... die normaliter niet zijn vrijgesteld van BTW. Ook bij sponsoring, als de vrijgevigheid de vorm heeft van wederkerigheid, bent u ... fondsen- werving Als de hoofdactiviteiten van uw organisatie zijn vrijgesteld, zijn de fondsenwervende activiteiten ook ...
... die klagen dat het maar niet wil lukken met sponsoring? Natuurlijk, sponsorzoekers krijgen vaak ‘nee’ te horen. Dat ... betrof. De bedragen die het bedrijfsleven uitgaf aan sponsoren, stegen ieder jaar. Inmiddels is dat wel anders. De afgelopen vijf ... moet doen, kunt u lezen in het volgende hoofdstuk. 1.4 Het belang van sponsoring ...
... om een evenement (deels) te laten sponsoren, aangezien uw organisatie in zo’n geval zelf niet voor alle kosten hoeft op te draaien. U ... kosten voor bijvoorbeeld hapjes, drankjes of muziek. Sponsoring kan naar twee kanten werken. Uw eigen organisatie heeft er profijt ...
prestatie U kunt sponsoring als volgt opvatten: ‘Sponsoring is een wederkerige overeenkomst, waarbij de ene partij (de sponsor) ... de sponsor. Dit zijn concreet de mogelijkheden waarmee een organisatie zichzelf en haar producten en diensten via sponsoring kan promoten ...
... sponsor willen zijn. Er zijn diverse redenen waarom sponsoring voor organisaties interessant is. Communicatie ... kranten of bladen, maar het kan ook via sponsoring. Voor een organisatie kan dit, juist in economisch mindere tijden, een uitstekend en vaak ...
... is dat u nooit akkoord zult gaan met een voorstel van een organisatie om vooralsnog maar één jaar hoofdsponsor te worden van uw ... aantoonbaar ten minste één huis meer verkocht dankzij de sponsoring en in jaar 2 en 3 ten minste twee huizen.’ Het succes van ...
... kandidaten aan. Het loont soms om in uw eigen organisatie rond te vragen naar de netwerken die uw huidige werknemers hebben. U kunt bij andere netwerken uitkomen dan die van uzelf of de organisatie. U heeft daarnaast misschien een klantenbestand waar u een beroep op kunt doen. 3.4 Werving ...
- 1 van 1681
- ››